_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Og jeg/vi må leve resten av livet vårt uten han:( disse 10 mnd har vært fylt med sorg, sinne, tårer, fortvilelse og glede... Ja faktisk så har vi hatt glede, for nå kan jeg se tilbake og smile når jeg tenker på vår lille Andreas... Savnet er stort, så uendelig stort, såret i hjerte mitt er stort, så uendelig stort, men uansett hva jeg gjør eller sier så vil aldri lillegutten min komme tilbake. Aldri skal vi få kose, le, leke, prate, gråte +++++++ med Andreas Jeg har mange netter hvor jeg gråter meg i søvn og det er vondt. Føler jeg har så mye sorg i øyne mine, men ingen ser, ingen spør, ingen sørger, kun meg? Jeg vil ikke at noen skal glemme, INGEN får glemme min vakre nydelige Andreas... Vi skulle så gjerne gjort mer for Andreas, men det eneste vi kan gjøre er og stelle i hagen hans, der er vi så ofte vi kan, ungane spør om babyen (Andreas) vår snart kan komme hjem, de savner han masse.... Ungane spør meg ofte hvorfor Andreas har leker på grava si når han ikke får leke med de, og det kan jeg skjønne at de gjør, men jeg sier at dere har jo leker hjemme så må jo Andreas også få ha noen leker sjøl om han ikke leker med de så ser han hvor fint det er... Når vi var på grava hans om helga som var så måtte Marlin vaske den lille bilen Andreas har for det var jord under den, skjønne lille jenta mi, skura på den bilen og den blei så fin. I kveld kl. 18.55 er det akkurat 10 mnd siden vår elskede og høyt savnet gutt kom til verden så stille... I kveld skal Mamma tenne lyset ditt Andreas, tenne et lys for deg, og minnes den lille tida jeg hadde deg her i magen min, minnes de få sparka du ga meg, minnes de nydelige hjertelydene jeg fikk høre når jeg var på kontroll.... Et lys brenner for deg i kveld... Mamma savner og elsker deg så utrolig mye
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Huff, så forferdelig trist.... Får helt vondt i hjertet mitt når jeg leser hva du skriver. Kan forstå hva du føler, da vi mistet vår lille Frida ved fødselen - for snart 20 år siden... Skal tenne et lys for lille Andreas i kveld jeg og. Klem fra
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 jeg vil bare si at jeg ofte tenker på dere!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Uff, tårene renner for deg.. Så utrollig trist å lese.. Kan ikke annet enn å sende deg en klem.
♥ McQueen♥ Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Uff så forferdelig grusomt! Begynte jammen å grine jeg også. Tenner et lys for Andreas i kveld jeg også. God klem på vei til deg!
Mamman til AM&JS Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Sitter på jobb å tårene triller etter et rørende innlegg.. Det savnet du har er vel vanskelig å forstå for meg som ikke har mistet et barn..kan bare tenke meg hvordan det er.. FInnes ikke ord..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 En god varm klem og mange tanker til deg og dine:(
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 trist å lese om slike vonde ting, vi som ikke har mistet et barn klarer nok ikke å se for oss hvor ufattelig vondt det må være. Ta vare på minnene om tiden med Andres i magen i hjertene deres syns veldig synd på dere! god klem
renat1 Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Sender deg mange vame tanker og en GOD klem! XXX
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 veldig trist å lese:( må være helt ubeskrivelig vondt å miste et barn sender en stor klem til deg å dine
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Vet hva du går igjennom..... På torsdag- samme dag som Emilie blir 3 mnd, så er det 2 år siden jeg hadde termin med Alexander.... Fikk bare ha han i magen min i 20 uker jeg og... Sender deg en stor klem jeg!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Livet kjører oss så brutalt urettferdig innimellom... God Cyberklem til deg.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2008 Tusen takk for klemmer og tanker jenter.... Dere er så gode og ha... Klemmer til dere alle, ønsker dere en fin sommerdag videre;)
solstråle69 Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Føler virkelig med deg, og vet dessverre altfor godt hvordan du har det. På søndag var det akkurat ett år siden vi gravla vår lille datter, som døde i magen min i uke 31. Enkelte ting er bare for grusomme. :-(
Sunshine med småtroll:) Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Sender deg og dine en stor klem <33
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Jeg sitter her med tårer i øynene nå, så fint skrevet. Men så urettferdig at han ikke fikk leve og vokse opp. Men du har et under i magen din som skal få vokse opp, den lille er ikke Andreas men lillebroren eller lillesøsteren hans, jeg tror Andreas er stolt over at han nå skal bli storebror der han er. Gir deg en klem og skal tenke på deg og dine i dag.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tenker på deg:-) Har sett deg på barnimagen også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå