eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Skal jeg holde henne hjemme fra bhg? Er så usikker, jeg må da være hjemme med sykt barn, og jeg er som sagt litt usikker........ men over 38 er jo feber, eller??? Kjip, når det er sååå fint vær også. Hva råder dere meg til å gjøre?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hvis ho har over 38 i feber, så ville jeg holdt ho hjemme ja..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Enig med hun over her, når de har over 38 så er det greit å holde de hjemme. Dere kan jo gå ut og leke hjemme da, hvis hun orker det, så får dere nytt fineværet alikevel
Lille Lu Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Over 38 er være hjemme feber. Husk at de skal orke å være med på alle aktiviteter i bhg - iallefall er det slik her, at dersom hun ikke er frisk nok til å være med ute eller inne på alt som skjer så skal hun være hjemme. Og 38+ er også hjemme, uansett form ellers. Ikke alltid like lett - jeg har en gang ikke visst at hun hadde feber - hun virket så pigg at jeg ikke tenkte tanken en gang å måle, men da hadde hun over 38.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Ligget på litt i overkant av 38,3 i dag, 39,4 i ettermiddag, 38,3 når hun la seg........ In og ut fra verandaen i bare bleien, slapp, skrikete, og klengete i heile dag. Hjemme i morra også vi....
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Oi, anonym ja, nei det ver en bommert...lol...
nr.4 i oktober Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Hold henne hjemme! Et barn med feber har ingenting i barnehage å gjøre.. Der er jeg ganske streng etter å selv ha jobbet i barnehage og måttet ta meg av syke barn fordi enkelte foreldre ikke kunne holde de syke barna sine hjemme... Det går i verste fall ut over andre barn eller evt også de ansatte i barnehagen, om barnet ditt har noe smittsomt som blir sendt med "på kjøpet.." Dessuten er mamma eller pappa best når man er liten og ikke føler seg helt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå