Gå til innhold

oi oi...svaaak strek på cb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tre-fire dager til ikm (litt diffus syklus) og testet svak, men tydelig strek på cb med morgenurin nå.... tør liksom ikke helt tro på det enda...kan vel enda gå galt siden det er før ikm?? kjenner nervøsiteten kommer fort etter sa i mars, og håper inderlig spiren blir værende denne gangen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Gratulere så mye ;-)

trist å høre at du mista i mars :-/

men som oppmuntring kan æ si at etter 6 sa, 1 ma å 1 xu så satt spira våres dn hær gangen!! blir 18 uka på fredag!! :-)

Å æ testa positivt da æ va 3+2, altså 5 daga før ikm å æ mene motsatt av dæ ;-) at når man teste positivt tidli så e d fordi kroppen har produsert masse hcg å dærme sitt spira godt ;-))

Lykke til så mye! å prøv å ikke bekymre dæ så mye :-)

Skrevet

tusen takk for svar.. så ille med alle gangene du har mistet! men koselig å høre at det funket nå! masse lykke til. vet du om jeg har noen større sjanse for å miste igjen siden jeg mistet forrige gang?? og har ganske sterke mens murringer, og for meg føles det negativt siden jeg ikke fikk noe særlig av det før jeg mistet sist....er det vanlig?

Skrevet

Ja, d hakke vært så greit bestandi, men tilslutt så klarte vi d!! å æ e så takknemli for d :-)

D e ikke nån større sjanse for å miste andre gangen sjøl om man mista første gangen :-) E fælt å si d, men d e ganske mange som dessverre oppleve d første gangen dm e gravid.

Mensmurringa har de fleste plenty av de første ukan :-) d e livmora som vokse å strække på sæ ;-) ubehageli ja! men ikke farli som oftest :-)

Så længe du ikke får blødninga eller alvorli krafti smærter så ska du kose dæ masse framover!! :-) best å gjøre d nu, før kvalmen kicke inn når man har bikka 6-7 uker for de fleste :-/

Lykke til så mye å ha en kjæmpe fin dag :-)

Ta vare på dæ sjøl :-)

Skrevet

tusen tusen takk for flotte svar!!!

masse lykke til videre, og kos deg!

ha en super dag!

Skrevet

Gratulerer så mye, lykke til med graviditeten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...