Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Sliter med sosial angst og depresjon, blir derfor veldig lett sliten. prøver å finne ut hva som kan passe å jobbe med. Har lyst på en enkel jobb, der en slipper å tenke for mye og dra med seg jobben hjem...tenkte på postbud og reklameutdeling..men kjører ike bil...noen andre forslag..?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Renholder kanskje, kommer jo helt an på hvor, men mange steder vaskes det jo på kveldene eller når det ikke er noen andre der... Tlf selger er jo et alternativ?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det kune jo faktisk vært noe, så kunne jeg hørt på musikk mens jeg jobba;) Problemet er bare at jeg ikke er flink til å vaske, får ikke til å bruke en mopp, tror du det kn læres, eller må det ligge inne? Tlf selger, går ikke..er ikke noe flink til muntlig kommunikasjon..liker ikke å snakke så mye..
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Er du blåst? Tlf.selger med sosial angst...? Den var morsom du! Ta lappen HI og kjør post. Sats på at du ikke treffer på så mange beboere som er ute etter en prat på morgenkvisten :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 finnes jo mange typer sosial angst da idiot, noen liker ikke treffe folk, men kan godt snakke med de på tlf, kan jo være at hun hadde det slik! Var derfor jeg kom med to forskjellige alternativer!!!!!!!
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Ja, kjempebra det andre alternativet også da. Akkurat som om hun blir mindre deprimert av å stå og vaske gulv...??? Idiot!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Hi, hi går så bar så, tar imot alle forslag med åpne armer. Takler å snakke med folk sånn overfladisk, ikke redd for å treffe nye folk, men blir bare så totalt sliten visst jeg må være sosial hele tiden..pstbud kunne jeg faktisk tenkt meg, men så har jeg en fiks ide om at jeg aaaaalddrriii kommer til å klare å kjøre bil, krasjer vel med det samme...kan enehver amøbe klare å kjøre bil?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Vet du, faktisk nå er jeg på det stadiet at visst jeg fikk lov å slikke frimerker mot betaling hadde jeg vært happy;D
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Trenger ikke kjøre bil heller, spørs hvor du bor og om du skal levere brev eller pakker. Eventuelt må du kanskje kjøre noen hundre meter, for så å gå en runde i et borettslag. Det fikser du. Eneste du trenger å snakke med er pensjonister med fritidsproblemer, der du er høydepunktet hver dag.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 så kom med noen bedre alternativer du da?!!!!!! Prøver bare å hjelpe ei som trenger det jeg, men du trenger visst litt hjelp du og skjønner jeg...
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Har kommet med alternativ jeg, et meget bra et :-) Og bra er det, ettersom det er lite hjelp i deg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 ja bortsett fra at det var hennes alternativ i utgangspunktet, gooood fantasi du....
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Så nå er det gale å støtte oppom det hun i utgangspunktet hadde lyst til?
Miss Misantrop Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 Eks: Nattevakt som vekter et eller annet sted uten folk. Og i norge om natten er ikke det saa vanskelig aa finne. Haaper du faar hjelp mot angsten din og ikke gaar aa baerer paa dette alene. Her vil det ogsaa vaere mulig aa faa tilrettelagt arbeidsplass. Mange som har hatt og har det som deg. Lykke til. Ps snakk med legen din om forskjellige muligheter.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 Hehe, ja uff ja.. Men det er faktisk som å lese om meg selv. Skummelt, men samtidig "godt" at det er fler av oss
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 Ja, har tent på tilrettelagt arbeidsplass, men føler meg så utrolig mislykka visst folk vet om det likksom.. har mista venner pga jeg var åpen om angsten min...Er i nav systemet, men eneste måten en får gjort noe er å finne ut av ting selv..var oss en spesialist på feltet og havna i helseyrket...lå jo å drømte om alt jeg ikke fikk gjort om natta ;S
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 altså en såkalt "spesialist" I nav systemet som skulle hjelpe meg å finne ut hva jeg passa til å holde på med...
Miss Misantrop Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Saa leit at det ikke fungerte. Skjonner at det ikke foles ok at folk vet hva du sliter med. Saa mange som dommer hardt der ute. Vi faar prove aa legge hodene vaare i blot sammen her inne paa bim, slik at du kan faa noen alternativer aa gaa etter. Sannelig ikke lett, men absolutt ikke umulig. Ps det er jo litt lurt at du eksponeres for noen mennesker, slik at du etterhvert kan bli fris av din sykdom. Skjonner at dette maa tas med babyskritt, men alikevel.. Hvis du tar lappen paa vogntog kan du kjore langtransport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå