Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 flere som har begynt å legge til seg vaner med hensyn til små barn? sånn som å ikke ha kniver i rekkevidde til små hender... passe på at grytehåndtaket vender inn mot veggen når den står på komfyren. ikke ha ting som er giftige tilgjengelig sånn som myggspray,rengjøringsmidler.. er jeg litt vel tidlig medå forberede meg ??
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hehe, er vel aldri for tidlig med slikt... Men jeg har en liten en fra før,som er akkurat i gripe-absolutt-alt.innen-rekkevidde-alder....Utrolig hva hun nesten får tak i Gode vaner er greit å ha, greit å venne seg til dem nå
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 hehe, jeg gjør også det men det er vel fordi jeg i likhet med uglemamma, har en gutt som er i gripe-alt-innenfor-rekkevidde-situasjon må passe på alt av sånne ting du er kanskje tidlig ute for det er jo enda noen måneder til minsten kommer, men ser ikke noe galt i å legge inn en god vane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå