Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du er harry nå som sommern er her? Jeg og gubben har litt moro både på egen og andres bekostning nå som den varme årstiden er her. Startskuddet gikk i Frognerparken på Søndag, da vi besøkte Frognerbadet. Der er mye moro for de av oss som har litt galgenhumor både om seg selv og andre. Må nevnes at jeg og mannen tilhører middelklassen i Oslo øst, og vi har da litt moro på bekostning av enkelte beboere fra Oslo vest som ofte er å finne nettopp på Frogner på solfylte dager. Dette ble vår konklusjon:

* Stiletthæler ( gjerne da dyre designersko) og bikini!!! Enkelte så ut som de kom rett fra innspilling fra en p-film!

* Styla tånegler, dvs LANGE tånegler med fransk tipp!! Tånegler er og blir ekkelt og stygt samme farge du har på den lange neglen! Da er vanlig velstelte klipte tånegler med rød ol farge 10 ganger mere sexy og lekkert!

* Hjelper ikke hva moten sier, men Speedo bade bukse til menn er bare så grusomt harry og stygt at det ikke fins ord! Selv på veltrente menn ser der bare grusomt ut!

Noen flere?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he he:o) My kind og humor:-D

Eneste jeg har observert er folk som drar badeshortsen\bikinishortsen over navelen for å skjule bilringen. Og ser da ut som en vandrende badering:-O

Ellers er jeg lite fan av gul bikini og gullringer på hver og en finger.. Helbleket hår med ettervekst, gjerne med den lekreste grorudpalme og dryppende av sololje.. *nice*

Og ja, jeg er harry sjøl og!:-)

Skrevet

Den største feilen som folk gjør år etter år etter år er vel sokker i sandaler *sukk* særlig i slike med masse borrelåser over det hele.

Eller damer som går i pene sommerkjoler med joggesko og sokker til, LÆKKERT!

Ellers så må jeg jo si meg enig med deg hehe, lo så jeg skreik her når jeg var på vita og så at de hadde løsnegler med fransk tipp til TÆRNE!??

Skikkelige turister med "I love Oslo" caps til hele familien, like t-skjorter og rumpetaske er også et morsomt syn synes jeg :) som oftest er de nordmenn også..

Skrevet

I love Oslo caps.. *dauer*

For ikke å nevn den rullen til mynter rundt halsen, med påklistrende logo av en bank som er lagt ned før eieren i det hele tatt var påtenkt.

Lurer på hva folk sier om meg, hæ hæ. Pæra:-D

Skrevet

hehehehehehe, ler ganske bra nå altså!:-) og som gubben sa til meg: tenk som folk ler av oss og syns vi er harry når vi kommer drassende med 2 rom og kjøkken med 3 unger på stranda!:-) men alle ungene vil jo ha med sine plastdyr, så er det jo mat og gode strandstoler mm. hehe, vi ser ut som den gamle introen til tv serien "yes dear" når vi kommer ramlende!:-)

Skrevet

*to rom og kjøkken* LOL hehehehehehehe.

Jeg håper forresten jeg slipper å observere den lite lekre 80 talls inspirerte rosa kreppbadedrakten i år, spesiellt den hvor man gjerne har knytt opp stroppene til to radioantenner på skuldrene i tillegg:o)

Skrevet

Hahaha den sammenligner vi oss med også Papi, andre på vår alder drar på stranden med verdens minste bikini, og noen pils i sekken..

Vi kommer med mat og drikke til liten og stor, armringer, plastbåt, soltelt, solstoler, kurv med tepper og håndkler til alle, tjukk genser til mor og datter fordi vi blir frøsne etter å ha badet, et lite apotek, frukt og annen snacks, vogn osv..

Ser jo ut som om vi har blitt kastet ut av huset og må bo på stranden midlertidig hehe :)

Skrevet

Kommer egentlig på veldig lite i farten...

Stiletthæler og bikini kan jo se noe dumt ut, men møter aldri på noen som går sånn egentlig...

Lange tånegler er ekkelt, men jeg synes ikke det er så spesielt å ta pedikyr - og da gjerne fransk. Er vanlig verden over.

Synes alltid disse skyggecapsluene folk bruker ser veldig dumme ut, ellers ser det idiotisk ut med det omslagsskjørtet som har helt grelle motiv (gjerne en delfin...) - og masse dritt som henger ned.

Skrevet

hehehehehehehehe, ja svigerinna mi kommer på stranda med en liten stråveske med et lite handkle, tre druer og en vannflaske! Mens vi nsten sitter med stormkjøkken, og lager 3 retters middag! Man skal da kose seg når man først drasser med seg hele gjengen på stranda!:-) krever mye arbeid og styr det tenk;-)

Skrevet

Charter-skjørt mener du siklis? er ikke det digg da? hehehe :)

Ellers er jo charter-shorts nyyydelig også ;) det er da slike shorts som Svein i Charterfeber bruker, avklippende jeans er jo alltid like hot!

Skrevet

Delfin- Har du ikke pynteasjett med delfiner og "I went to Gran Canaria" hjemme du kanskje?? Får kjøpt stett til og, må jo stå fremst på seksjonen må vite..

Skrevet

Har holdt meg for god til å dra p charterferie ennå - men jeg regner med at det er charter-skjørt. De ser i hvert fall helt forjævlig ut! Og avklippede jeans får jo en helt forferdelig fasong på seg... Gud! Men de tåneglene skjønner jeg ikke helt... Bedre at folk er velstelt på neglene sine enn ikke..

Ellers like stygt med crocs, badetruser, familie på 4 i sandaler og sokker, bikini fra et eller annet blad, kjoler i de jævligste farger og mønster som skriker 1997.

Skrevet

Haha... Vært på Gran Canaria en gang for MANGE år siden - forferdelig sted... Souvenirer i seg selv er som regel forferdelig harry.

Skrevet

Ha ha.o)

Har bilde av meg og søs fra Canaria med en papegøye på skuldra og så fornøyd som helst:-O Asjett har jeg og, med bildet av meg inni..Dekorert av delfiner. Noen har visst tatt det for å være askebeger, for jeg har brått en svææær skjønnhetsflekk midt i fjeset:-p

Skrevet

Har bilde av meg selv og en papegøye jeg også, ikke noe jeg skryter av egentlig. Det er riktignok i Hawaii, men det er typ like harry... Ikke noe jeg har stående fremme til show-off. Asjett med bilde av en selv, dekorert med delfiner egner seg ikke engang til askebeger - søppelkassen next maybe.

Skrevet

kom på en til: sånne t-skjorter med Gran Canaria på mm!!!gjerne stappa ned i shortsen, med beltet stramt og shortsen inni rompa og en bøttecapp for å toppe det hele!:-)

French tipp TÅNEGLER! Nei, vet dere jeg skjønner hva dere mener, at det er bedre med det enn ustelte føtter. Men LANGE negler som stikker ut av sandalen, det var bare så udelikat at jeg ennå ikke har kommet over det. Moralen blir vel, alt med måte!:-) er vel lov å ha korte, pene tånegler med liten pen farge. Ser Posh og hennes liga bruker det, derfor skal alle andre også gjøre det. Men blir ikke mere stilig i mine øyne for det!:-) harryharryharry!

Skrevet

Har du sølvskje fra Lillehammer med rød sløyfe da kanskje??

Har det OG blyant jeg nemlig.

Skrevet

LANGE tånegler...? Det er jo noe spesielt. Neglene behøver da ikke være det grann lange for å ta fransk pedikyr i det hele tatt - det tas jo bare helt i tippen av neglen om den så er lang eller kort. Så stikker de frem, vitner det jo bare til at personen med denne pedikyren er svært ustelt.

Skrevet

Hahahahahahaha jeg faller snart ut av sofaen her!!

Jævlig bra tråd!!! :-D

Skrevet

Nei, og hadde tenkt å skryte på meg noen andre souvenir-eiendeler, men jeg får vel bare innse at jeg aldri har kjøpt noen. Ser på det som et sunnhetstegn.

Skrevet

my point exactly!:-) det var LANGE! OG hun gikk med sånn jeans shorts, thight singlet og trippet på høyhælte sko ved bassengkanten. Var flere enn oss som lo litt!:-) grøss

Skrevet

Haha. Høres ut som en kjerring nede i gaten min - hun er ofte ute og handler samtidig som meg. Noe spesiell.... Var sikkert henne=p Men jeg synes jeg møter på snålinger uansett hvor jeg er, som ikke eier stil eller hode - kommer spesielt frem om sommeren.

Skrevet

ja, de dukker opp overalt. Og sånn som den damen vi traff på tur i forrige uke, med singlet og INGEN BH!!! Og hu var vel rundt 40, med de LAAAAANGE puppa som gikk i ett med magen. Jeg har heller ikke vakre oppoverpupper lengre, så bh bruker man da i offentlighet altså!:-)

Skrevet

Hehe, sånn som den ene naboen til bestevenninnen min. En dame i 60-årene som alltid går rundt i gjennomsiktig bh så ALT vises og ikke minst puppene henger... Lækkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...