Solveig73 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Som relativt nybakt mamma til mitt første barn, så er det ikke fritt for at jeg "tyr" til nettet for å lete etter nyttig informasjon som gjelder barnet, enten det er sykdommer, stell, utsyr etc. Og det er mange ganger med et lettelsens sukk jeg finner det jeg leter etter! Det er kanskje derfor jeg blir så utrolig paff over å lese innleggene som jeg ser slett ikke har noe å gjøre på et nettsted om barn?! Det er selvfølgelig kjempefint og ha annet å snakke om, men jeg synes det er så mange som er så utrolig ufine mot hverandre. Driver å melder folk til barnevernet etc. Finnes det moderatorer her?? Jeg kjenner at jeg nesten blir uvel av å lese all den dritten som blir slengt ut i øst og vest, og dette nettstedet fremstår for meg som useriøs med en masse umodne sjeler med alt for mye fritid. Sånn! Første og siste gangen dere hører noe fra meg! Ha en fin kveld!
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Det skal visst finnes en moderator her, men hun jobber ca en time i uken, alt etter når hun gidder, late kreket...
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Men, dette er jo en skravleside. Hvis du ser der det står småtroll 0-1 for eksempel vil du nok finne mye mer av det du leter etter. Klem
Monajenten Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Dette er en skravleside hvor man skravler om alt mulig, og om ting som nødvendigvis ikke har noe med barn å gjøre, da man har alle de andre forumsidene til det (småtroll f.eks.) Det er mange som har vært her lenge, og som har blitt "venner". Det er nok en god del av oss som bruker denne siden til å tilbringe tid med hverandre for å slippe å være alene på kveldene f.eks. Jeg har slått ihjel mye tid pga. denne siden, og jeg har også fått god hjelp når jeg har trengt det, i tillegg til å få tankene over på andre ting når jeg ikke har hatt det så fint. Det er godt å ha et sånt sted å "flykte" til når man trenger å blåse litt ut eller slappe av. Det er litt "sårende" at du skriver at det er masse umodne sjeler med alt for mye fritid. Umoden sjel? Nei, det er jeg ikke. Mye fritid? Ja, det har jeg. Når ungene er lagt og jeg sitter her alene, er det ikke alltid jeg har lyst å gjøre noe "fornuftig", og ihvertfall ikke hele tiden. Da er denne siden utrolig fin å ha. Jeg sitter jo alene uansett. Men jada, du finner både umodne sjeler og folk med for mye fritid her. Du finner også idioter som kun er ute etter å provosere og være frekk, og du finner folk som melder andre til barnevernet, eller som mener du er en dårlig mor om du ammer for lite eller for mye osv osv osv. Men gjett hva? Du finner disse menneskene i det daglige liv også, ikke bare på nettet. Og hvis du gidder å gi det en sjans, så finner du også ut at her inne - på skravlesiden - så finner du så utrolig mange nydelige og flotte mennesker. Kjærlige jenter med reell omtanke for oss andre, mødre som har levd lengre enn noen av oss andre, som deler sin kunnskap og sine erfaringer med oss litt mindre erfarne, jenter som deler sine gullkorn, sprer humor og glede, og gjør tunge dager litt lettere. Hvis du leter ekstra godt, så finner du kanskje noen du etterhvert kan være så heldig å få kalle venner. Jeg har funnet noen av mine beste venner her inne. Hun ene var jeg i utdrikningslag til på lørdag, jeg er invitert i bryllupet hennes om tre uker, og jeg skal til og med synge i kirken. En NYDELIG og enestående jente jeg aldri hadde truffet, hadde det ikke vært for Din Baby og skravlesiden. Glad i deg, Mullemi <3 Dette ble langt, men bare litt sånn til ettertanke. Jeg forstår førsteinntrykket ditt, men hvis du trer på deg den harde huden og kommer deg gjennom den første leksjonen hvor man forstår at ting må taes med en klype salt, så oppdager du kanskje at dette stort sett er en flott side med nydelige og spesielle mennesker man er glad for å ha "truffet". Ha en fin kveld Solveig, og gratulerer med babyen din.
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Haha, skal si du hadde mye på hjerte i dag :-)
Monajenten Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er faen meg sant:-O Ble litt sjokkert over meg selv da jeg så hvor langt det ble;-)
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Også til ingen nytte da... Hun stakk jo uten å gidde å lese svarene engang. Utakknemlige kjerringkrek.
Monajenten Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Ja vettu hva! Burde jammen meg fått svar på det fantastiske innlegget:-P
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Jeg svarte deg jo da. Bedre enn ingenting ;-)
Monajenten Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Såklart er det det:-D Du er jo LUDDERET!!! :-D
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Jeg får svare jeg og da og siden Monajenten har skrevet avhandling som dekker det meste sier jeg meg bare enig med henne jeg;) HEhe...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Har ikke noe å tilføye jeg heller pga mona, så da får jeg også bare signere henne! )
The most famous Ludder Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Meg da? Ingen som vil signere meg om at moderator er en lat kjerring som ikke gjør jobben sin?
Monajenten Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Det er kulest å signere meg, men siden jeg allerede har signert, så signerer jeg selvsagt deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå