Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har ofte en rar og litt ekkel smak i munnen som kan blir sterkere når jeg spiser enkelte ting (spes. søte ting, nugatti, frukttyggis osv). Har hatt den av og på ganske lenge nå og det begynte når jeg fikk babyen min for noen mnd siden. Noen som vet hva dette kan være?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 dette er ikke ment frekt... jeg hadde det... jeg pusser tenna 2 ganger dagli og bruker skullevann... men så fikk jeg beskjed om og bruke tanntråd.. fikk vekk smaken i munn det ass... blæææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå