Gå til innhold

Rar smak i munnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte en rar og litt ekkel smak i munnen som kan blir sterkere når jeg spiser enkelte ting (spes. søte ting, nugatti, frukttyggis osv). Har hatt den av og på ganske lenge nå og det begynte når jeg fikk babyen min for noen mnd siden. Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slutta å amme for lenge sia.

Skrevet

dette er ikke ment frekt... jeg hadde det... jeg pusser tenna 2 ganger dagli og bruker skullevann... men så fikk jeg beskjed om og bruke tanntråd.. fikk vekk smaken i munn det ass... blæææ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...