Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er på vei inn i min 13 uke og har funnet ut at jeg har gått ned 1 kg den siste tiden. Vet alt er bra med den lille grunnet UL, men jeg veiet meg når jeg var 2 mnd på vei og da veide jeg 1 kg mer enn det jeg gjør nå. Er dette normalt, for i mine andre svangerskap har jeg bare sust opp i vekt. Matlysten min er det heller ikke noe galt med, men plages litt av varmen disse dagene. Var kvalm frem til uke 11/12 men det har roet seg betraktelig. Håper noen kan svare meg????
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 jeg gikk ned 4kg de første 16ukene, da ga kvalmen seg og begynte da å legge på meg som normalt, ingen som reagerte på dette, og jeg fødte en frisk baby!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg gikk ned flere kilo de første mnd av sv.skapet, men etter uke 16 begynte jeg å legge skikkelig på meg. Viste seg heldigvis at det var mest vann, og da jeg var ferdig å føde, veide jeg det samme som før jeg var gravid, selv om jeg hadde gått opp 22 kg etter at jeg først hadde gått ned mye. Jeg hadde ingen kvalme i sv.skapet.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Takk for at du svarte, nå ble jeg litt lettet:-) Sliter med vekten fra før, synes jeg selv er for tynn....men da går det sikkert samme vei for meg...oppover:-)))
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Puster enda mer lettet ut, så da er jo saken grei:-) Magen har da begynt å komme, så det virker jo som alt er som det skal;)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Da går det sikkert helt greit med deg og den lille :-) lykke til videre i svangeskapet!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Gikk ned 10 kg i mitt første svangerskap. vil si jeg gikk ned mer for jeg gikk opp noen kg igjen på slutten. Jeg hadde litt ekstra å gå på da så det gikk helt bra med barnet. Slet veldig med kvalme og oppkast i nesten 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå