Gå til innhold

Er det fler enn meg som har opplevd dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei inn i min 13 uke og har funnet ut at jeg har gått ned 1 kg den siste tiden. Vet alt er bra med den lille grunnet UL, men jeg veiet meg når jeg var 2 mnd på vei og da veide jeg 1 kg mer enn det jeg gjør nå. Er dette normalt, for i mine andre svangerskap har jeg bare sust opp i vekt. Matlysten min er det heller ikke noe galt med, men plages litt av varmen disse dagene. Var kvalm frem til uke 11/12 men det har roet seg betraktelig.

Håper noen kan svare meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk ned 4kg de første 16ukene, da ga kvalmen seg og begynte da å legge på meg som normalt, ingen som reagerte på dette, og jeg fødte en frisk baby!

Skrevet

Jeg gikk ned flere kilo de første mnd av sv.skapet, men etter uke 16 begynte jeg å legge skikkelig på meg. Viste seg heldigvis at det var mest vann, og da jeg var ferdig å føde, veide jeg det samme som før jeg var gravid, selv om jeg hadde gått opp 22 kg etter at jeg først hadde gått ned mye. Jeg hadde ingen kvalme i sv.skapet.

Skrevet

Takk for at du svarte, nå ble jeg litt lettet:-)

Sliter med vekten fra før, synes jeg selv er for tynn....men da går det sikkert samme vei for meg...oppover:-)))

Skrevet

Puster enda mer lettet ut, så da er jo saken grei:-)

Magen har da begynt å komme, så det virker jo som alt er som det skal;)

Skrevet

Da går det sikkert helt greit med deg og den lille :-) lykke til videre i svangeskapet!!

Skrevet

Gikk ned 10 kg i mitt første svangerskap. vil si jeg gikk ned mer for jeg gikk opp noen kg igjen på slutten.

Jeg hadde litt ekstra å gå på da så det gikk helt bra med barnet.

Slet veldig med kvalme og oppkast i nesten 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...