lykkeligmor:) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg lurer bare på dette med feriepenger jeg, fra jeg hadde fødselpermisjon.. Får man utbetalt feriepenger per år, eller per permisjon.? Altså, jeg hadde permisjon fra aug. 06, og fikk feriepenger for 15 (12) i fjor.. Jeg hadde fortsatt permisjon frem til Juli i fjor.. Så jeg skal ikke ha feriepenger for de 15 (12) ukene i fjor, nå i år??
2 boys & now pink Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Nav.no... søk på feriepenger. Jeg fikk mine utbetalt forrige uke... hadde 10 mndr perm og fikk utbetalt noen og 60 dager...
lykkeligmor:) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 takk:) men får vi for begge årene", eller for bare en permisjon? Altså, får jeg for både 2006(som jeg fikk i fjor) og i fjor (som da kopmmer i år)? Eller bare det jeg fikk i fjor, altså kun en gang per permisjon? hvis noen skjønner dette?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Dytter denne jeg. For dette lurer jeg og på. Gitt ut i perm i aug 06 og tilbake i jobb juli i fjor. Så dette blir jo helt likedan ;o)
lykkeligmor:) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg trodde det var per år jeg, for det er det jeg har blitt fortalt før, og ogsp det en eller annen mann fra nav sa til meg i forrige uke.. men ei annen der inne sier at jeg fikk feriepengene mine i fgjor,og det var det.. Men hva med faren? han har heller ikke fått feriepenger fra permisjonen sin, det har vel ikke noe å si for han, at JEG har fått feriepenger i fjor? Blææ, dette skjønner jegikke noe av;/
Pysa Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 jeg fikk pr. perm - de betaler jo ikke ut mer enn de må
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Per permisjon. Ikke 100% sikker ( vil ikke ha tilab på nakken hvis jeg skulle ta feil)
lykkeligmor:) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2008 Åneiii, jeg som hadde ventet sånn på feriepengene.. Også er det ingen!!!:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå