Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 i alle forhold jeg har vært i (som har vært bra da). er det jeg som har mast på sex (ikke det at de er vanskelige og be altså) men jeg vil ha mer sex en de. og når de er ferdig så vil jeg fremdeles ha mer. vil helst ha sex i 3 timer, gjærne vær dag. men de guttene jeg møter vil ha 3 timers sex 1 dag i uka og 20 min sex anden vær kveld (sånn i snitt) frustrert!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Trodde ikke at dette var mulig. Jeg har også en som vil ha sex 1 gang i mnd. mens jeg vil ha det 24 timer. og når jeg får litt vil jeg ha det 4-5 ganger etter hverandre:-) Hun klager og sier at ingen dame vil ha så mye!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 jeg er nok også en "maser" da...jeg skulle gjerne hatt sex hver dag...men min mann vil sånn ca en gang i uken.....jeg kan godt holde på lenge lenge lenge..og få masse orgasmer..og bli så tent at jeg spruter og sånn.....men han er gjerne ferdig etter en liten time...men tar det jeg får da....knis...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Så det er flere av oss, som ikke får nok. Uff da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå