Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg ser ikke ut i ansiktet, har litt fregner fra før, men nå har jeg flekkvise mørkebrune merker i ansiktet og mange komenterer det....Det ser ikke mye pent ut for å si det sånn. Bruker MD solfaktor 30,og ellers id. pudder med solfaktor 15. What to do? Går det vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.grysom.piczo.com

der har jeg lagt ut litt info:)

Skrevet

Jeg har fått litt, men ikke masse... Spurte jm om dette og hun mente de gikk vekk når svangerskapshormonene forsvinner. Kalles kloasma, eller chloasma. Søk litt på nett, finner sikkert info om det der =)

=)

Skrevet

Sliter med det samme her.... Hadde samme problemet i mitt første svangerskap, og det gikk ikke bort av seg selv! Begynte på en behandling som fjernet alt og jeg fikk helt ny hud. Fantastiske greier!:) Se mer på obagi.no

Men da jeg ble gravid igjen for snart 8 mnd. måtte jeg avslutte behandlingen og da solen tittet frem igjen kom pigmentflekkene tilbake... sukk... Selv ved bruk av solfaktor 50!! Så nå gleder jeg med til høsten kommer og behandlingen tas opp igjen!:) Man må holde seg unna sol under behandlingen.

Denne gangen skal jeg til lege å få respet på en krem som heter Aberela, denne har samme effekten, men til en mye lavere pris!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...