Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere latt ham få lov til det? Er redd mini skal få problemer med både rygg og beinstilling av dette, men mulig det ikke skader om han bare er oppi der 5 min av og til? Han er 3 mnd nå, evt når kan jeg "la ham få lov" til å sette mini oppi denne galskapen.. (Han sier jeg er så overbeskyttende og jeg blir gal av å si nei til alt!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt med måte er det ikke det de sier? Man blir sikkert litt sliten i armene av å "sprette" barnet opp og ned....

Skrevet

Gutten min fikk hoppedisse til jul, da var han 6mnd, 5min for dagen i begynnelsen. Men det var aldri meir enn 10-15min. No er det snart lillesøster sin tur til å prøve, blir 6mnd om en mnd:)

Skrevet

Jeg lurer på hvor dere får kjøpt disse hoppetussene? :)

Bror min (som nå er 13 år,hehe) hadde en slik da han var liten. Jeg husker enda latteren hans da han "dumpa" opp og ned:)

Skrevet

Fysioterapeuten sa til oss at han anbefalte at vi ikke kjøpte det for den var uheldig for babyene, tror det hadde litt med ryggen å gjøre,at de ikke er så sterke til å henge sånn. samme var med vippestol. bruke det minst mulig, men det var grunnet at de ikke fikk beveget seg så mye fritt da.. bare det jeg har hørt, ikke ment som kritikk.:)

Skrevet

Vippestol har jeg iallefall ikke hørt det om.. Så lenge de kan sitte i bilstolen,kan de sitte i vippestolen.. Helsesøster sa til meg at jeg kunne la henne sitte lenge der så lenge hun selv ville. Babyer har tendensen til å si ifra når de er lei! :)

Tror de fleste hadde sånn hoppehuske før i tiden,og det er vel ikke noe svakere rygg/hofter der... Så alt med måte,litt går nok helt fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...