Gå til innhold

Stol.


~MaRiMoR

Anbefalte innlegg

Jenta vår har funnet ut at det ikke er kjekt å sitte bakoverlent i vippestolen sin. Vi har satt vippestolen i "høyeste" posisjon, men hun vil alikevel ikke lene ryggen mot stolryggen. Så der sitter hun da, rett opp og ned i stolen og støtter seg mot magebeltet isteden (vi har prøvd to ulike vippestoler og hun gjør dette i begge).

 

Så har vi nå prøvd ut tripp trappen, men jeg synes hun ennå er for liten til å sitte i den. Vi har fylt stolen med tepper og diverse rundt henne når hun sitter i den, sånn at hun skal få optimal støtte, men etterhvert blir hun hengende mot en side. Dette ser ikke spesielt godt ut og hun virker ikke så fornøyd heller.

 

Kort sagt føler jeg hun er for stor for vippestolen, men for liten for tripp trappen. Hva funker i denne mellomfasen?

 

Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har samme problem!

men aner ikke hva vi kan gjøre..må nok bare vente til tripptrapp passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her i huset og. Når hun får kvelds grøten har vi de siste dagene latt henne sitte i en ikea barnestol. Er ikke lenge hun sitter der, 10-15 min også støtter vi opp med teppe rundt henne. Til morgen grøten sitter hun i vippestolen, selv om hun bøyer seg frem og vil opp. Litt liten enda til å sitte mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning er nå dette problemet løst. Nå sitter hun stødig og fornøyd i tripp trappen sin. Nå kan vippestolen pakkes vekk..for denne gang.

 

Takk for svar, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...