Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei, er det noen andre som har erfaring med å handle på ebay. Jeg skal kjøpe en stelleveske derfra, men når jeg har tastet inn navn, adresse, kortnummer etc. får jeg bare opp at jeg har tastet inn telefonnr mitt feil. Jeg har prøvd aaalle ulike måter å skrive det på, men jeg kommer ikke gjennom. Chattet med en på ebay kundeservice, men etter at han hadde lett i over en halvtime fant han fremdeles ikke ut hvorfor det ikke går. Utrolig irriterende!! Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Mrs. Bouquet Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Prøv et annet telefonnummer, så har du i alle fall prøvd det.
nr.4 i oktober Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er ebay handler de-luxe, hehe. Har ikke hatt problemer med nummeret.. Bare å taste inn 0047 også nummeret ditt. Men det må tastes inn i ett...ikke noe mellomrom.
NormaJean Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 hmm, vi bruker ebay masse, har aldri opplevd det problemet før. prøv som heidin sier: 0047........
Mamman til Ovedie Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Har aldri handlet på e-bay.. Men vurderer det sterkt mht vogn.. Ser masse meget billige vogner der. Og nå når dollarkursen er så hysterisk lav må det jo virkelig lønne seg ?????? Noen andre med gode tanker om dette ????
nr.4 i oktober Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Vogn ville jeg nok ikke kjøpt fra USA (hvis det er fra USA du vurderer i og med du snakker om dollar?) For selv om kursen er lav, er tollen SINNSYKT høy derfrra, er ihvertfall in erfaring. Samt at en vogn er tung, og frakt fra USA er ganske dyrt- Derimot, vogn fra f.eks Tyskland el Nederland kan du komme rimelig ut med. Jeg sparte ihvertfall en tusenlapp på å kjøpe en TFK fra babyjungle.nl sammenlignet med om jeg hadde kjøpt den her (og da inkluderer jeg de 900 kr jeg måtte ut med i tollbehandling, til og med..) Har også kjøpt bilsete fra Tyskland, kiddies24.com, og sparte vel 7-800 kroner på det og. Når det gjelder klær, handler jeg masse (faktisk nesten alt..) fra amerikansk e-bay. Jeg får jo Ralph Lauren, GAP, osv osv til lavere pris (inklusive porto) enn hvis jeg går her på Hennes og Mauritz og handler... Bare husk: Grensa er på tilsammen 200 kroner (omgjort til norske) som du kan handle for før det påløper tollavgift.. Finner du f.eks masse fint fra en og samme selger er det derfor rimeligere å be vedkommende om å sende det i flere pakker enn at totalprisen overstiger disse 200 kronene. Jeg opplevde nemlig et par ganger å gjøre storkupp, tenkte jeg, handlet for et par tre hundre i samme slengen/fra samme selger- og måtte betale det samme i toll... Ikke så moro når man egentlig har kjøpt selve plaggene veldig rimelig. Porto er som sagt litt dyrt, du betaler vel i gjennomsnitt en 7-10 dollar pr plagg du får tilsendt, men det gjør liksom ikke så mye når du av og til finner plagg til 2-3-4 dollar og sånn.. Ebay er moro! Og du finner utrolig mye fint tøy der som "ingen" andre her har. Lykke til.
nr.4 i oktober Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Glemte jo å si at du kan handle vogn/vognutstyr/vognposer etc på tysk ebay og... www.ebay.de Der er utvalget bra der og, og som nevnt blir toll/frakt billigere enn fra statene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå