ulydia Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Snella mi søv berre 3 halvtimar på dagen, frå ho står opp om morgonen mellom 7-9 til ho legg seg i halv 8 tida. Ho verkar for det meste utkvilt og blid, men eg lurar på om dette ikkje er litt lite? Korleis er det hjå andre med barn på 5 mnd?
silje-Thea 010108;) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 samme her...plutselig begynt å sove så små dupper...før sov hun flere timer om dagen på dagen..men nå er det bare et par halvtimes dupper ja..stort sett i super humør..bortsettr fra på eftan når d begynner å nærme seg leggetid...
ulydia Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er nå i det siste at ho søv så lite som dette. Eg lurer på om det kan ha noko med varmen å gjere, eller om ho treng mindre søvn nå når ho er blitt eldre. Men eg veit og om større barn som sover mykje meir enn dette...
silje-Thea 010108;) Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 ja jeg også vet om det...men tror kanskje det er litt varmen...men men...får se da...får vel ikke gjort så mye...har funnet ut at det funker veldig dårlig å tvinge henne til å sove..hehe
mammaTilLinnea Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 lilletuppa mi på 4,5 mnd sover mye på dagen syns jeg, gjør jo nesten ikke annet enn å trille henne i søvn! står opp i 7-tiden, og er trett igjen rundt 9, da sover hun 2-3 timer, varierer litt. så er hun våken i 1,5-2 timer, så en ny dupp på 1-2 timer, og gjerne enda en i løpet av dagen, men det variere på hvor lenge hun sover andreduppen! så er det i seng halv 8-8.... trodde de skulle begynne å være mer våkne jeg men, her går det andre veien!
ulydia Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Mi jente sov også så mykje for eit par veker sidan, då ho var 4,5 mnd. Men ikkje nå lenger...men artig at ho ikkje blir så fort trøytt lenger, da.
mammaTilLinnea Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 kanskje min også blir sånn da? er jo umulig å finne på noe med henne nå, hun blir så fort trett å grinete, hehe:) jaja, tiden vil vise...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå