Gå til innhold

Graviditet og bytur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om dere hadde tatt en tur på byen uten å drikke hvis dere hadde vært gravid, jeg er 17 uker på vei og skal på sex og singelliv premieren på fredag og etter filmen arrangerer de en fest på et utested, tenkte og ta meg en tur uten og drikke noe, bare ut og danse litt. men bekymrer meg for om musikken på byen kan skade ørene til babyen? Noen som kan noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke skade noe nei

Skrevet

Kos deg du. Ikke noe problem. Man må leve selv om man er gravid ;)

Skrevet

JEg var mye på by`n med første mann. Tok ikke så mye skade av det tror jeg... Nå er jeg tredjegangs, og turer på byen frister ikke, hehe.

Skrevet

nesten som man lurer på om dette er en spøk.... omg!

Skrevet

Det er vel ikke så gærent å lure på det hvis man er førstegangsgravid vel? Mye rart man må tenke på plutselig.

Ikke-hi

Skrevet

Det er ikke noe tull nei, skjønner ikke hvorfor noen må gjøre narr av folk fordi man spør om noe. Jeg tenkte på det fordi det er ganske høy musikk der ute. Tusen takk til dere som kom med seriøse svar.

Skrevet

Vet du, jeg har ikke noe problem med å forstå at du lurer på det. Men tror nok at babyen ligger trygt og godt inni magehulen din. Og at lyden blir dempet en del. Det er jo ikke bare på byen det her støyende høye lyder, og man utsettes jo for en del lyder. Så jeg tror at det dempes av en del lag med diverse ting som ligger utenfor livmoren, og fostervann osv

Håper du får en fin kveld. Og ta det litt med ro eventuelt. Kan bli fortere sliten nå som du er gravid enn før;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...