Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Nå begynner nedtellingen nedover.. hihi:) Andre som føler det sånn? At en teller opp til uke 20 for så å telle ned til uke 40? Håper tiden vil gå fort herfra. Føler den har gått seint noen uker nå..
Miss Dynamite Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 gratulerer jeg kommer etter om 3 dager. altså 3 dagen er jeg 20 uker hehe... en ting jeg tenkte på, hvor langt på vei er man, når man har 100 dager igjen?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 når ein har 100dagar igjen trur eg ein er 25+ ein del dagar eller i begynnelsen av 26 (veke 26 eller 27 i følge bim). Men dette TRUR eg. Har ikkje rekna så nøye på det endå
ChellBell - har født! Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Gratulere! Etter nye ul terminen opplevde jeg det å være halvveis to ganger hehe, men var det egentlig i går da jeg var 20+1 ) Nå er det nedtelling som gjelder!
Miss Dynamite Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 jeg er jo 20 uker om 3 dager, og har faktisk ikke tenkt at man ska telle nedover da..Hehe.. tror fortsatt jeg teller ukene oppover:P får heller regne dagene nedover på siden da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå