vitrehei Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 trampoline? Hva mener dere? og hva bør alderen på barna være når de skal bruke trampoline?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er helt ok med tanke på trampoline. Jenta mi som blir 5år ønsker seg så veldig en slik. Har tenkt og kjøpe det til bursdagen hennes. Vet at det har vært ulykker med dem men jeg mener at så lenge man holder barna under oppsyn så er det ok :-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Er FOR trampoline, syns det er gøy selv ) Snuppa fikk det ifjor, da var hun nesten 2, digger det hun! Får ikke hoppe flere enn to på da, unngår vel stort sett skader da, men trampoline kan jo være litt farlig selvfølgelig...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 FOR =) Jeg er for trampoline. Synes det kan brukes av alle jeg. Mammaer og pappaer også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 for trampoline. jeg er vel for og brekke en arm eller ett bein også om det skulle ha noe og si
3 nydelige jenter <3 Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 FOR!! Hold barna under oppsyn og hopp en om gangen! Det er lov å bruke sunn fornuft!! Da er jeg heller mot sparkesykkel, rulleskøyter og klatring i trær
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Akkurat nå er jeg imot.. hehe.. Mini fikk benbrudd i kneet pga trampoline i går.. Men egentlig er jeg for det... =)
Helene <3 Sarah Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 FOR trampoline. Med sikkerhetsnett og under oppsyn kan hvem som helst holde på der uansett alder
M - A - M Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 jeg både er og var FOR.. er FOR i små doser. altså kanskje 5-6 minutter av gangen. er jo fin koordinasjon og balansetrening bl a og barna synes jo det er kjempegøy.. MEN.. mine 2 største barn har hoppet på trampoline i flere år (de er 9 og 13) nå er jeg desverre blitt litt i mot også. han på 9 har nå hatt senebetennelse bak knehasene 3 ganger. og det har kommet etter meget stor aktivitet på trampolinen. (har ikke selv, men de hopper hos naboguttene bl a) en kamerat av min eldste sønn har vært hos flere leger nå og har fått beskjed om at trampolinehoppingen har ødelagt vekstputene i knærne hans og leddbåndene i anklene er helt oppfliset. skal ikke påstå at det er skadelig i små doser, siden det ikke finnes tilstrekkelig med dokumentasjon. men overdreven hopping når de blir større og spes i vokseperioden tror jeg ikke er bra. men dette bestemmer man jo helt selv )
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 For om naboen har en =0) syntes de er grasalt stygge. Greit om jentene når de blir større leker borte men kommer ikke i vår hage.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Enig, der ser så utrolig stygge! OG den knirkinga når ungene hopper i nabohagen her holder på å gjøre meg gal! Høres ut som en gammel ekteseng som har sett sine bedre dager! Lurer på å snike meg inn i hagen om natta med tapetkviven min om de ikke smører de fjærene snart!!!*grrrr* og tanteungen min brakk armen på en, pluss sønnen min forstua ankel på en sånn greie. Så vi skal ikke ha nei! Teit mamma jeg, men det får være!
sannamin* Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 For kanskje? Når vi har fått de barna vi skal ha ( forhåpentligvis får ), så blir det vel en trampoline:DDD
renat1 Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 FOR. Barna mine hoppet paa trampoline fra de var ett aar.
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 for i morderate mengder og under oppsyn:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 3. juni 2008 #17 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er for. Hadde det ikke vært fordi jeg var så feit for øyeblikket så hadde jeg kjøpt en i år. Men skal kjøpe til neste år. Brekke bein kan ungene gjøre uansett hva de gjør, feks på sykkel, kan jo ikke nekte dem det?
Gjest Zima *2pp* Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er helt imot og kommer aldri til å kjøpe en. Heldigvis flytter vi til blokk og det er ikke mye trampoline der. Kommer aldri til å kjøpe det.
Den drygaste Skrevet 3. juni 2008 #19 Skrevet 3. juni 2008 trampoline er kjempegøyt, og kjempegod trening. jeg mener barna bør være noen år før de begynner å hoppe. men så lenge det er sikkerhetsnett rundt er det ingen ulemper med det syns jeg.
Dunder Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Trampoline er gøy, men dyrt. Så jeg er begge deler. Kommer aldri til å kjøpe en grunnet prisen.
Mille** Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 FOR Her har vi akkurat kjøpt til jentene våre på 10 år og snart 3 år. Når 3 åringen hopper får ingen andre lov å hoppe sammen med henne, og jeg står like ved for å passe på.
Espoir Skrevet 3. juni 2008 #23 Skrevet 3. juni 2008 Veldig FOR! Har hatt det i flere å nå, og det er verdens beste mosjon, og de har det utrolig gøy med den.
S.J.E.F.E.N Skrevet 3. juni 2008 #24 Skrevet 3. juni 2008 siden vi har 2 må jeg si jeg er for! kjøpte trampoline lenge før jeg fikk barn! Jeg bruker den til trening, den har fått sikkerhetsnett etter at barna kom til verden men den er egentlig min som jeg trener med! Også har gravd ned den til barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå