Gå til innhold

Noen andre butikksjefer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk brev idag fra arbgiver der det sto at eg fikk 4.4% økning i lønn, det utgjør ca. 1000.- i mnd. E skikkelig missfornøyd! Trudde handel og kontor gikk ut med at de minst gikk opp 5.4%?

Litt bittert at mine ansatte under meg har gått opp 1500.- i mnd, mens eg som sjef bare har gått opp 1000.. virke heilt feil!

Har virkelig tenkt å klage på det her..

E det nån andre av dokker her inne som har gått opp?

og evt kor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handel og kontor suger i lønnsforhandlinger!

4.4% lønnsøkning er lattlig lavt. spesielt når grunnbeløpet heves med 5.5% (etter det jeg har hørt)

Skrevet

ja..

trur du eg kan kreve mer??

Skrevet

Du står vel fritt til å forandle din egen personlige avtale basert på dine egenskaper og kvaliteter som butikksjef?

Skrevet

ja det burde du. du burde snakke med sjefen din og si at du på bakrunn av jobben du gjør, økte priser i samfunnet osv ønsker høyere lønn.

les litt om hva andre har fått og hva som er normal lønn for din brangsje. og om du kan få høyere i en annen butikksjede. (jeg mener og huske at kiwi ikke bruker handel og kontor foreksempel)

Skrevet

jo, skal ta det opp med regijons-sjef strax eg får mulighet..

Derfor eg skulle høre med dokker her inne ka andre evt butikksjefa har gått opp..

de eg har snakka med hittil har gått opp minimum 6% faktisk!

Skrevet

ja ikke sant. men du burde ha noe og slå i bordet med som er litt kraftigere en "de jeg har snakket med har fått X%"

om du kan si "grunnbeløpet til nav stiger med 5,5% osv"

så høres det litt mer serøst ut en "alle andre"

kunnskap er makt..

men lykke til!

Skrevet

jo, va det eg mente at hk gikk ut med økning på 5.4%, men da eg va på nettsia der kunne eg ikkje finne det..

å går jo ikkje ant å finne ut ka grunnlønna til butikksjefa e heller, da alle butikksjefa har egene forhandlinger.. Grrr!

Bare vært butikksjef i litt over ett år no.. å bonus å sånt e greit å forhandle, men lønn syns eg strax e litt verre..

men ka kan skje? bare at eg må ha den lønna eg har no i ett år tell før ny økning :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...