Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille morgenfugel på 9mnd våkner mellom kl 6-7. Ibegynnelsen var det litt tungt og sitte der som en mumie mens lillemann ligger på gulvet og koser seg ;P Blitt helt vant til det nå da :-) Flere som har morgenfugler her? Har hørt en viss teori om at man fort finner ut om barnet ditt er morgenfugel eller ikke og tror den teorien stemmer til meg ihvertfall ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle våre er morgenfugler, alt fra 5 - 7 ha vært normalt her. Nu er de blitt større så klokka blir opp mot halv 7 de fleste dagene...

Skrevet

jenta mi er IKKE det hun er 3, å sover gjærne til både 9 å 10, må dra henne opp av senga halv 8 de dagene jeg jobber

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å jadda, her er vi oppe mellom fem og seks en gang. Alt etter halv sju er bonus=) Vanligvis sovner han ikke skikkelig etter den siste ammerunden i halv fem - femtida, så det tar ikke lang tid før han ligger og skravler. Han er 4,5 mnd gammel nå.<3

Skrevet

Småtten er 11 mnd, og han våkner en gang mellom 6 og 8. Men i dag våknet han kl 04:50 *gjesp*

Hehe..

Skrevet

Mina våkner 4-5

Lucas våkner 6-7

Skrevet

Jepp, Leah skal opp mellom 5 og 7 hun..Og mamma er B-menneske, gjeeeesp;)

Skrevet

Eldste våkner rundt 7.30 Han er 7 år.

Minsten våkner mellom 08-10 Han er 2

Skrevet

Ja, jenta vår våkner mellom 5 og 6. Morgenpupp får hun dog ikke før tidligst kl 5.30. Før dette tidspunkt er det natta, og det tviholder vi på. Jenta vår er foresten 9,5 mnd.

Skrevet

Rundt 9-10.. :)

Helt siden han var født.

Skrevet

her har vi ikkje en morrafugl.. ho e B menneske :)

legg seg melllom 19.30 og 20.. å står opp 08.30 om ho skal i barnehagen, men da må vi vekke ho.. å har vi fri våkne ho sjøl mellom 10 og 11 :)

Skrevet

Alt for tidlig. Gjesp.

Noen ganger rett før 06, andre ganger kan han overraske med å sove helt til 0730.

Pleier å lure han til å ligge litt sammen med oss i senga hehe, men funker ikke alltid. Det er mer interessant å leke rundt i rommet, så da kan mamma og pappa lure til seg litt ekstra på øyet.

Skrevet

Ungene våkner ofte mellom 5 pg halv 7, men de blir sjelden søte før etter7.

Skrevet

mellom 10 og 11..=)

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

10-11 eller senere... Må vekkes!

Skrevet

Jenta mi sover til 8-9. Alltid gjort det. Sov til 10 ofte også når hun var liten baby.. Vi har forsovet oss ett par ganger til jobb, så jeg har måttet dra henne opp av senga og vekket henne flere ganger. Så hun har fått sovehjertet til mor og far:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...