Alexandra08 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Er i uke 22, har vert sykemeldt siden uke 6, pga oppkast og kvalme, sliter fortsatt med kvalme og vondt i magen, pluss ryggen er blitt vondt, er veldig trøtt og sliten, så ser ikke for meg at eg blir friskmeldt å kan begynne å jobbe igjen, va ikke sånn eg ville ting sku bli, har dårlig samvittighet ovenfor jobb sjøl om eg vet at det er det beste for meg og babyen noen råd???
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hei på deg!!! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg er bare 15 uker på vei, men sliter også med dårlig samvittighet. Startet i tillegg i ny jobb i januar og ble overaskende gravid etter noen mnd. Uff slitsomt dette her. Ikke nok med at vi er dårlige, men skal slite med den ekle samvittigheten i tillegg. Merker faktisk på jobben en viss misnøye også, de prøver å smile, men jeg ser de er sure. Men det jeg har tenkt, er at dette lille vidunderet i magen er myyyye viktigere enn noen mnd på jobben. Og i ett langt liv er ikke disse mnd lenge. Vi får heller prøve å tenke litt på oss selv, det er faktisk lov innimellom. Gå hjemme og smil, og tenk på det fantastiske som skjer inne i det. Er det veldig ille ville jeg gjort som meg, tatt opp dette på jobben. Snaket både med sjefen og de andre om hvordan jeg hadde det. Masse lykke til:0))))
Alexandra08 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 D er godt å høre at det er andre i samme situasjon.. ja må prøve å tenke positivt, verken eg eller den lille har godt av at eg sliter meg ut på jobb, har en tung jobb også, jobber i barnehage på småbarns avdeling, så må liksom være 100% tilstede, kan ikke snike meg vekk når eg er sliten! de på jobben har d bedre med en vikar som er 100% tilstede:) pluss legen hadde jo ikke sykemeldt meg uten grunn.. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå