Gå til innhold

Off.. har så dårlig samvittighet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22, har vert sykemeldt siden uke 6, pga oppkast og kvalme, sliter fortsatt med kvalme og vondt i magen, pluss ryggen er blitt vondt, er veldig trøtt og sliten, så ser ikke for meg at eg blir friskmeldt å kan begynne å jobbe igjen, va ikke sånn eg ville ting sku bli, har dårlig samvittighet ovenfor jobb :( sjøl om eg vet at det er det beste for meg og babyen :) noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!!!

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg er bare 15 uker på vei, men sliter også med dårlig samvittighet. Startet i tillegg i ny jobb i januar og ble overaskende gravid etter noen mnd. Uff slitsomt dette her. Ikke nok med at vi er dårlige, men skal slite med den ekle samvittigheten i tillegg. Merker faktisk på jobben en viss misnøye også, de prøver å smile, men jeg ser de er sure.

Men det jeg har tenkt, er at dette lille vidunderet i magen er myyyye viktigere enn noen mnd på jobben. Og i ett langt liv er ikke disse mnd lenge. Vi får heller prøve å tenke litt på oss selv, det er faktisk lov innimellom.

Gå hjemme og smil, og tenk på det fantastiske som skjer inne i det. Er det veldig ille ville jeg gjort som meg, tatt opp dette på jobben. Snaket både med sjefen og de andre om hvordan jeg hadde det.

Masse lykke til:0))))

Skrevet

D er godt å høre at det er andre i samme situasjon.. ja må prøve å tenke positivt, verken eg eller den lille har godt av at eg sliter meg ut på jobb, har en tung jobb også, jobber i barnehage på småbarns avdeling, så må liksom være 100% tilstede, kan ikke snike meg vekk når eg er sliten! de på jobben har d bedre med en vikar som er 100% tilstede:) pluss legen hadde jo ikke sykemeldt meg uten grunn.. takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...