Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stygt redd for at puppene mine kommer til å bli ganske så hengete etter dette svangerskapet og ammingen.

Noen som vet hvor de lager snittet om en skal løfte brystene? Skal ikke ha i noe silikon men bare løfte det som allerede er der og stramme det opp litt.

Og noen som har en anelse om pris på noe sånt?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til det selv. Har undersøkt litt, og prisene ligger på 30.000-35.000. Problemet mitt er at de mener det ikke er vits i å løfte de hvis de er store som mine, og at hvis det skal være noen vits må de reduseres samtidig. Har ikke så lyst til det, det blir jo litt feil føler jeg.

Skrevet

Det var jo litt merkelig. At de ville redusere om de skulle løfte de altså...

Tenkte meg at prisen lå på noe sånt ja.

Jeg er oppe i 85D nå før jeg har fått melk, så hadde egentlig ikke gjort meg noe om jeg måtte ned i 75C etter amming og alt.

Men er fremdeles nysgjerrig på hvor de tar snittet...kan vel ikke være under brystet når det skal løftes?? Eller?

Skrevet

Tror de legger over brystvorten og flytter den lenger opp.

Men de er visst bare struttende i et par måneder før de begynner å synke igjen, sto det på den ene nettsiden ihvertfall. Jo tyngre/større de er, jo fortere synker de :(

Skrevet

Det må da være en eller annen form for garanti på at det holder en stund om en betaler så mye penger.. Hva er ellers vitsen med å gjennomføre det? Hvilke side har du vært inne og sett på? gidd du skrive linken til meg? På forhånd takk :)

Skrevet

Værsågod. Ser helt forferdelig ut da. Håper jeg tør når jeg får råd. Jeg får angst bare av å tenke på narkose jeg.

Skrevet

Så litt skummelt ut ja.. Og så holde de uten sol i ett år og bruke kirurgisk tape i 3mnd +++ ikke bare-bare altså.

Men får se hva jeg gjør når den tid kommer. Ikke helt fan av narkose jeg heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...