Gjest Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Tempraturene stiger jo godt over 20grader her i Trondheim og sikkert over hele landet også. Lillemann sitter nå der med lue på enda han fordi han har en slik hønemor som meg ;P hehe..Eldstetuppa har vært sikkelig ørebarn og har hatt ørebetennelse 5-6gang iløpet av 4,5år så er vell derfor jeg er litt forsiktig enda. Hva bruker deres barn?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror du kan gå over til solhatt med god samvittighet:)
mpb♥ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Småtten min blir snart 1 år, og her bruker vi solhatten. Ellers blir det så varmt for han, dessuten er det ikke kald/sur vind. Så da har vi droppa lua, og det har gått fint til nå(bank i bordet, hehe) =)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Du får jo solhatt med øreklaffer på da... Det bruker jenta vår.
Line_78 Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Vesla vår er 6 måneder, og vi bruker solhatt nå i varmen ja, og har gjort det en god stund (med litt bruk av tynn lue innimellom når det har vært kaldt).
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Minstegutten vår bruker ingenting når han ligger i vogna. Når han er oppe har han på seg solhatt eller caps=) Han er forresten 4,5 mnd. Hu største bruker ingenting, men så er hun jo 4 år også da;) Hun har hatt ørebetennelse 5 ganger (ene gangen ble hun innlagt), men jeg har ingen betenkeligheter med å ta av minsten lua selv om det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå