Gå til innhold

"Ok" med bare en solhatt til gutt på 9mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tempraturene stiger jo godt over 20grader her i Trondheim og sikkert over hele landet også. Lillemann sitter nå der med lue på enda han fordi han har en slik hønemor som meg ;P hehe..Eldstetuppa har vært sikkelig ørebarn og har hatt ørebetennelse 5-6gang iløpet av 4,5år så er vell derfor jeg er litt forsiktig enda. Hva bruker deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du kan gå over til solhatt med god samvittighet:)

Skrevet

Småtten min blir snart 1 år, og her bruker vi solhatten. Ellers blir det så varmt for han, dessuten er det ikke kald/sur vind. Så da har vi droppa lua, og det har gått fint til nå(bank i bordet, hehe) =)

Skrevet

Du får jo solhatt med øreklaffer på da... Det bruker jenta vår.

Skrevet

Vesla vår er 6 måneder, og vi bruker solhatt nå i varmen ja, og har gjort det en god stund (med litt bruk av tynn lue innimellom når det har vært kaldt).

Skrevet

Minstegutten vår bruker ingenting når han ligger i vogna. Når han er oppe har han på seg solhatt eller caps=)

Han er forresten 4,5 mnd. Hu største bruker ingenting, men så er hun jo 4 år også da;) Hun har hatt ørebetennelse 5 ganger (ene gangen ble hun innlagt), men jeg har ingen betenkeligheter med å ta av minsten lua selv om det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...