msbeate Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 jeg er 21år, mannen min 28år. lider av nedtur når det gjelder sex føler jeg. har vært sammen snart bare to år. hvor ofte er det normalt å ha sex. vi har vel og merke 3 barn, men di sover jo og går i barnehage. og vi har jo kveldene, og avlastning hver fjerde helg. hva ofte mener dere da at man skal ha sex da?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Vi har vært sammen i 2 år, har ett barn sammen på 9 mnd. Sex hver dag.. Men det er vel kanskje ikke så veldig vanlig...
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Nå siste 14 dagene har vi hatt sex kanskje 4 ganger. Samboer jobber nattskift så da blir det ikke mye tid til sex gitt. Men sånn ellers så har vi vell sex kanskje 2-3ganger i uken. Ikke sånn kjeeeempe masse men greit nok syns jeg da :-)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Så ofte man har lyst i felleskap, og aleine om det ikke klaffer, og aldri om man ikke gidder. Tror du finner alt fra aldri til hele tida om folk faktisk svarer ærlig på dette. Har du mindre eller mer enn du egentlig har lyst til så er det feil for deg uansett hva et mulig gjennomsnitt ville ligge på.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 kunne ønske det var meg......bedre enn 1 gang i mnd
msbeate Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 skal bare få mannen min til å lese svarene så kanskje han skjønner hvor lite vi har oss i forhold til andre
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Før vi fikk barn. 5-6 ganger i uken. Var sammen en del år før vi fikk barn. Nå har vi to barn, i tillegg er jeg gravid, og jeg er glad hvis vi får til en gang i uka. For meg kunne det holdt med en gang i mnd, men mannen min kunne sikkert ønsket mer enn en gang i uka...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Vi har også tre, har sex en gang i uka om vi orker...
Laybik Skrevet 2. juni 2008 #10 Skrevet 2. juni 2008 Jeg mener dere skal ha sex så ofte som dere føler for det, og hvis det passer dere så er det akkurat passe ofte! Folk er utrolig forskjellig når det gjelder hvor mye sex man ønsker. Det som er viktig er at dere finner ut hva som er best for akkurat DERE!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Vi har hatt sex tre ganger siden påske... men sånn er det nå om dagen, vi er mye gode med hverandre ellers, men har ikke overskudd til sex.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 Nå etter at vi fikk to unger som sover litt mindre enn vi kunne ønske om natta blir det ikke mer enn en til ot ganger i mnd. Håper det tar seg opp etter hvert slik at vi ender som mine foreldre. de er ca 70 og har vanligvis sex 2-4 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 Var det ikke det HI lurte på da? Desverre blir det ikke så mye som vi kunne ønske for tiden, men det er håp om at det kan ta seg opp.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 Ikke hver dag, men fem ganger i uka tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 kan gå perioder på 1-2mnd mellom hver gang jeg har lyst på sex..lysten forsvant etter jeg fødte. har perioder med 3-4ganger på en uke, så lange pauser. Sambo er ganske fortvilet
EnLitenPrins Skrevet 2. juni 2008 #19 Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke, men her har vi sex laaangt under normalen..Toppen 4 ganger i månden :/ Er ikke meg det står på, men sambo...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 33 mannen min 38, har tre barn i alderen 15 mnd til 13 år. Har sex 3-4 ganger i uken. Innimellom sjeldnere, men sjeldent oftere. Vi er allikevel fornøyde begge to. For oss er det ikke antall samleier eller antall ganger som er avgjørende, men innholdet i sexen. Vi kjenner hverandre godt og vet hva den andre setter pris på og ikke. Til å begynne med fulgte særlig jeg med på statistikker på antall ganger i uka og andre kvinners orgasmer. Det er meg knekkende likegyldig nå. Nå er jeg tilfreds med de gangen vi har, for det er jo no som skal klaffe for begge om det skal være full uttelling. Ikke tenk så mye?! NYT det!!! Det er liksom meningen det skal være godt, da?! Og det er det vel ikke om man føler seg "tvunget" til å ha det oftere?? Tips: Diskuter dette med mennene deres. Her vil man sjeldent få hjelp til sexlivet sitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå