1, 2, 3!!! Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har hatt rier siden i natt. Slimproppen gikk i sta. Er 3 dager over UL-termin. Ca 6-8 min mellom, og de begynner å kjennes godt i ryggen! Kanskje blir 3. juni datoen? Snakket nettopp med føden, og skulle ta meg en tur for en sjekk hvis jeg følte meg komfortabel med det, eller jeg kunne vente til det var ca 5 min mellom hver ri. Wee-Hoi! =)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Masse lykke til! Skal krysse fingrene for deg, og for at alt går fort og greit. Har termin i morgen jeg, så kanskje jeg følger etter? Hold oss oppdatert da;)
Sikkertforgammel Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Spennende =) =) Når hadde du menstermin da? Mye forskjell i dager? Keep us updated da, om du klarer!! Lykke til hvertfall
1, 2, 3!!! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Mens-termin var24. mai. Sitter her enda. Vurderer å ta en tur for sjekk!
Sikkertforgammel Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Har du lang vei da? Kan jo være kjekt med en sjekk, og så heller dra hjem igjen om du ikke er kommet så langt. Jeg våknet kl 7 om morran med svake rier som tok seg opp utover morran, dro på en sjekk kl 11, hadde da 3 cm og fant ut jeg heller ville være hjemme å vente. Ikke noe kos syns jeg å være på sykehuset å ha vondt å ikke "kunne" lage lyder, måtte holde seg inne på rommet osv. Dro tilbake på føden når det var så vondt at jeg ikke klarte stå rolig under riene, bare trampa i gulvet hehehe.... Klokka var da ca 15. Hadde 5 cm da. Klokka 17 hadde jeg født ei skjønn jente =) LYKKE TIL!!! Skal tenke på deg =)
1, 2, 3!!! Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Da har jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset. Hadde bare 2 cm åpning, men riene tok seg opp etter sjekken. Fikk "venterom", og etter 1 1/2 time ca, sjekket jordmora på nytt. Fremdeles ca 2 cm... Fikk velge å dra hjem eller bli, så jeg dro hjem. Kanskje rekker jeg å få ungene på skole og b.hg før jeg må nedover igjen... Skal _prøve_ å få sovet litt nå, selv om jeg tror det ikke går. Takk for lykkeønskninger! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå