monebj - 111008 <3 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hva betyr egentlig menstermin? Ser det er så mange her inne som skriver det, men har aldri hørt uttrykket før..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Dvs hvilken termindato du har ut i fra første dag av siste mens.
monebj - 111008 <3 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Åja! Det var jo egentlig ganske logisk.. Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå