Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Så er det jo kjekt å barbere bikini linjen (og mer hvis ønskelig, hehe) Og vet flere som bruker høvel... Men... Jeg KLØR meg ihjel og det svir noe helt for j****.. Trenger tips og råd som hjelper! (Har prøvd unirens nå, men synes ikke det hjelper) Jeg har tidligerer brukt lady shawer, men den er nå kaputt og kunne tenkt meg å bruke høvel.... Hjelp??
Mille** Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hårbalsam når du barberer med høvel, funker her. )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker alltid barberskum, merkelignok den med aprikoslukt som funker best på meg, nytter ikke med bare såpe i alle fall. Barberer annenhver dag, eller hver dag i bikinivær. Hjelper også litt å smøre med krem/olje etterpå. Kløingen er egentlig verst hvis det går for lenge mellom hver gang (
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Ja, tenkte egentlig det.. er en stund siden sist nå.. Vil så gjerne barbere en del, deilig med litt "luft" hehe
Masaili <3 Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Denne har jeg, og det er det beste jeg har prøvd!!! http://intuition.no/
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Den er fin på intimbarbering og? Hvor kjøper man den? Hvor mye koster den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå