Gå til innhold

Sammenheng mellom tette melkeganger og puppenekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en veldig interessant teori her om dagen; nemlig at tette melkeganger kan føre til at melken blir saltere, og at babyene derfor ikke vil ha. Hadde mye tull både med tette melkeganger og puppenekt med første jenten vår, og det ga seg ikke før jeg begynte å ta lecitin tabletter da hun var 6-7 måneder. Mener at begge deler ga seg da, men husker ikke helt. Nå lurer jeg på om de tette melkegangene kan ha vært med på å forårsake puppenekten hos datteren min. Begynte da hun var ca 2 måneder og kom og gikk i perioder. Denne ganger tar jeg full dose lecitin, og krysser fingrene (minsten ble 2 mnd forrige uke ;-))

Er det noen som har hørt noe om dette, eller har erfaring både med tette melkeganger og puppenekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, helt rett det. Skikkelig beiskt og salt kan det bli. Noen hjelper på med å trøkke seg full av hvitløk, det er det mange babyer som setter pris på. Krysser for deg ;)

Skrevet

Tusen takk! Kjekt å ha deg her Expat. Ganske sur for at helsesøster ikke visste noe om dette da det stod på som verst. Er jo to år siden nå, men irriterende at jeg ikke fikk hjelp da. Men denne gangen!!! Har fått en skikkelig premie-baby. Hun spiser, sover og smiler. Håper det varer. Storesøster er mitt i trass alderen, så det kommer godt med at lillesøster ikke krever så mye av oss, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...