gima Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei Jenter Jeg trenger hjelp! Er litt lei pliktsex, men ønsker ikke at en el skal gå forbi meg... Sluttet å el teste på lørdag for jeg fikk positive og negative tester i hytt og vær. Testet i dag ettermiddag og den var negativ. Er første pp etter SA nr 2 (er på dag 28), så jeg har ingen kontroll på el og IKM. Var imidlertid helt sikkert på at jeg hadde hatt el, men ble brått usikker i dag. Har hatt en del mensmurringer i dag og nå (i dusjen med sambo) så vi at puppene er blitt større og har forandret form. Kan det skje ved el?
gutteklubben grei Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Hei! Jeg har i alle fall større og noe ømme bryster ved EL ;-)
bomsa Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Mine erfaringer er ømme pupper ved mens ikke el-...ja, åsså ved graviditet da...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg kan også få ømme og harde pupper under EL. Har veldig like symptomer under EL som rett før TR egentlig jeg.
scoobydo Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 har også ømme pupper ved El, og som Sanna sier: ved Tr og ved graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå