Mille** Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Snuppa hostet nettopp til hun spydde, men jeg tror ikke hun har fått omgangssyke, hun bare hostet og hostet til hun brekket seg og spydde. For det går an sant? Gubben som tviler her... Skal til Tyrkia på lørdag, kjenner jeg får panikk ved tanken på at dette er smittsom omgangssyke..... (
Blue Lady Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 JA, det går ann å hoste sånn at man spyr. Snakker av erfaring, har en gutt med astma, har hatt flere omganger med sånn hoste-brekninger-spy. Varer som regel i et døgn så går de tmer eller mindre over. Det vi gjør når han har sånn er å prøve å få han til å konsentrere seg om å drikke vann når han hoster, da brekker han seg ikke så lett.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Det går absolutt ann. skjedd flere ganger her i heimen!
Zyan Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 jupp, skjedd her mange ganger...pluss at jeg selv gjør det enda, i voksen alder.
Mille** Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Var det jeg sa til mannen min også, men han mente at hun har jo ikke astma, så da kunne det ikke være det. Hadde nettopp gitt henne vann flere ganger for å se om det hjalp på hosten, men plutselig klarte hun ikke å slutte å hoste og da kom alt i hendene mine. ( Takk for svar, da regner jeg med det var hosten som forårsaket spyinga. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå