Gå til innhold

Hvorfor disse lange overskriftene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en grund til at det heter overskrift. Den skal være kort. Så skriv heller resten i innholdet. Er det så vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor disse dumme innleggene som blander seg i andre sine innlegg? Les de som interesserer deg. Er det så vanskelig?

Skrevet

Heller ja til lange overskrifter som virkelig forteller hva innlegget går ut på, enn overskrifter som f.eks "Et spørsmål", "Vet noen hva dette er?", og lignende intetsigende overskrifter. Husk at ikke alle har superrask maskin, og det er forferdelig irriterende å ta seg tid til å åpne et innlegg og bare finne ut at det var null interessant.

Skrevet

Ja det er vanskelig når noen skriver overskrifter som tar hele siden, så må jeg lese hele den, for så å finne ut at det interesserer meg ikke. Hvorfor svarer du på dette innlegget hvis du syns det er så jævla dumt da?

Skrevet

nr 1.. Spør deg om hvorfor du bryr deg jeg... Har overhodet ikke sagt noe om at jeg irriterer meg over innlegget ditt jeg...

nr.2 Er det sååå slitsomt å lese disse laaaange overskriftene da?

Personlig synes jeg det er verre å klikke inn på korte overskrifter som: "HJELP!" eller "SE HIT" eller "VIKTIG"... for så og møte et totalt uinteressant spørsmål.. Da må man jo klikke inn og så ut igjen og så lete etter et nytt "interessant" innlegg...

Hissigpropp er du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...