Gå til innhold

hipp-nestle.småfolk ol

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres favoritter i barnemat....?

hva syns dere er best og hvorfor? er så usikker jeg. blir så usikker på hva jeg skal bruke. har hørt småfolk er kjempe bra... og nestle har jo mye, men ikke så mye fra 4 mnd som plutselig hipp har...? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker småfolk grøt og hipp middagsglass. Fordi vi syns de smaker best, og så liker vi ikke Nestle. Men det er ikke like lett å få tak i bestandig da. Det er helt klart overvekt av Nestle i butikkhyllene desverre :(

Skrevet

JEG liker ikke maten.

Men vi er mest fornøyd med Småfolk sine middager, de ligner mest på de hjemmelagede og det er de eneste Mina liker når hun får glass en gang hvert "jubelår".

Av grøt bruker vi mest nestle, de har mest utvalg, bruker også litt Hipp i perioder. Bruker stort sett Nestle fruktbeger, de er ikke så dyre og så har de den typen med fullkorn i.

Mina elsker Drikki fra Nestle.

Bruker Collet erstatning når hun får det av og til.

Men hun spiser også en del brødskive, hjemmelaget middag og frukt.

Hun er 10 mnd

Skrevet

ja har sett det men her jeg bor har de fått masssssse hipp nå(bor på råholt) er mye og velge mello allerede fra 4 mnd liksom:o)

Skrevet

Guttungen vår har alltid likt hipp best + at det er økologisk.

Småfolk var han ikke noe glad i før han var 8 mnd.

Skrevet

emilie liker ikke nestle sine grøter. hun liker hipp og småfolk grøtene.

hun liker både nestle, småfolk og hipp sine middagsglass.

når babyen skal begynne med mat så er ikke poenget "utvalget"

de skal vennes til å spise "vanlig" mat og må holdes til en type ganske lenge før de kan byttes ut =)

emilie fikk maisgrøten og potet middagsgasset fra nestle da hun var 4 mnd.

det var ikke ofte hun fikk middagsglass da hun var så liten..

Skrevet

ok. ja ronja elsker drikkene fra nestle, og vi har brukt grøten fra der... middagene hater hun... har ikke prøvd noen andre heller... hipp sine yoghurter liker hun hvertfall IKKE... bruker også colett når hun får det innimellom... (ammer egentlig)

Skrevet

Hipp sine fruktbeger er ok. Av middagsglass har vi bare prøvd nestle. Grøt liker han bare nestle sin. De andre lukter og ser forferdelige ut. Den godnattgrøten fra Småfolk så ut som lim med små mark i.,og smakte grusomt. (har forøvrig aldri sovet så dårlig som da han fikk den. Ikke mye "godnatt nei).

Babyer er forskjellige, bare å prøve seg fran hva de liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...