gullfisken * gravide* :) Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 hvorfor sier noen at di kan teste graviditet på el.tester?? stemmer dette å hvorfor?? hehehe
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Noen mener at du kan få utslag på el av en el test når du er gravid, men har ikke prøvd selv dessverre...den viser da at du har el men egentlig er du gravid da hvis du skjønte,,hehehe
gullfisken * gravide* :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 nja... grav.test slår ut pga hcg å el.test me lh... e d någe av det sama??
bomsa Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Dette er ikke dukumentert, men noen ganger kan el testene slå ut hvis man er gravide. HCG og LH er ikke det samme. LH kan også øke ved graviditet, men det er visst ikke alltid. Og noen sier at det kan påvises før HCGen har steget nok til å slå ut på en graviditetstest....altså tidligere i svangerskapet.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 vet ikke om det er det samme men kan da tenkes at el testen slår ut på hcg å da, vet ikke jeg, bare lest om det her inne en gang...
kosestund Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Leste på pernille at hcg hormonet er veldig likt lh hormonet og derfor slår el testene ut...hvis jeg tolket det jeg leste riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå