Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 joda... med to fine brystblomster så er d så fint atte...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Nei altså alvorlig talt...er dette noe og diskutere?!?!?!?Kan ikke de som vil ta silikon få ta silikon!!!! Vi er vel ikke en gjeng med dritt unger her inne som sitter å slenger dritt til hverandre eller om hverandre!Skjeroings jenter! Dette skal jo være et trivelig sted hvor foreldre/mødre/ fedre kan møtes for prat og råd/giving! Kanskje man hadde forstått de som tar silikon litt bedre hvis man selv ikke hadde hatt pupper nesten?!?! Silikon eller ikke silikon,la dette bli opp til hvert enkelt individ!!!
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg elsker nyanserte innlegg av denne typen. Forsøker du å formidle at alle bryster med silikoninnlegg er like og kan vurderes på samme grunnlag? Har du tatt med i beregningen at det du vurderer og kritiserer som "silikon" antakelig kun er de tilfellene hvor du kan se klart og tydelig at brystene er opererert? Det er et stort flertall av den andre varianten, nemlig de du ikke ser. Generelt synes jeg pupper er mindre pent, silikon eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Er enig med HI. Har seriøst vurdert silikon fordi puppene mine har falt sammen og blitt gammel kjerringpupper... Men etter å ha sett på før og etter bilder på diverse sider har jeg forandret mening. Silikon pupper er ikke pent. Da er mine pupper penere!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Hva med de som faktisk har operert vekk et bryst pga kreft...skal ikke de få lov og ta silikon da eller? Herregud...skjerp dere folk!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Det er ikke pent med høyhelte gjennomsiktige plastikksko heller
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Jo det er det vel!!!! Silikonpupper som ikke er for store i forhold til vekta er veldig fint!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Komemr veldig ann på, man trenger ikke å gå mange størrelser over det som er normalt for sin kroppstørrelse for eksempel. Kommer nok til å fikse puppene mine når jeg er ferdig med barn også. Var fornøyd med dem før barna kom men etter amming og annet er de ikke mye pene lengre desverre. De trenger ihvertfall og løftes opp igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå