Gå til innhold

fikk telefon NÅ, 22.10..fra noen foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

i klassen min..Er ikke det litt spesielt???

ba datteren fri i morgen og overimorgen.?

Bare jeg som synes det er litt sent?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Mellom 22.00 og 10.00 ringer man ikke så sant det ikke brenner i hæla på en.

Skrevet

Jo det var i seneste laget gitt..

Bruker de ringe hjem til deg???? Har jeg aldri gjort til lærer.......

Skrevet

Var litt sent ja, men folk har ofte forskjellige grenser for sånne ting....Jeg synes det var litt sært å bli oppringt fra Utdanningsforbundet søndag kveld klokka 21, men men...

Skrevet

Synes ikke 2210 er så sent egentlig, sånn generelt sett. Men man ringer ikke LÆREREN til barnet sitt så sent, det gjør man i arbeidstiden til læreren synes jeg

Skrevet

denne moren har aldri ringt før, den skal hun ha..

Hender at noen ringer; ikke så ofte. Tipper ca 5 telefoner i løpet av et arbeidsår.det synes jeg forøvrig er ok; så lenge det "passer"..

Skrevet

Jo, det syns jeg er for sent!

Du er lærer og det var en jente i klassen? Kan ikke ungene bare ha med seg melding etter de har vært borte? Som når de er syke?

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Lovlig sent.. Men skjønte ikke helt settingen; er du lærer for denne klassen? Ga de ikke noen valid grunn for å be henne fri? Er det f. eks pga dødsfall i familien er jo saken grei, men hvis det er pga impulstur til Danmark så er jo saken litt annerledes stilt...

Skrevet

kunne vært tilsnakkendes før 21, jeg..Deretter begynner det å dale litt på mottakelsesevnem min..

Skrevet

jeg er lærer, ja. Rimelig impuls, dette her.. helt ok at de ber fri, men de visste det kanskje før 20.00?

Skrevet

Kanskje litt sent, men innefor det som er "lovlig" synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...