Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hvordan har det gått med deg idag? Håper virkelig du får gode nyheter og tilbud om hjelp nå:-)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 ho hoo =) Joda,jeg ble så skremt at du aner ikke hahahah =) Han mente han skulle ta ut stanga!!! Å da har legene sagt i alle år at jeg blir lam.Så jeg nekta vilt ;o) Så skulle han sende meg videre til neste sykehus,men fant ut at ny røntgen og time hos han først.I tilfelle han kunne gjøre noe..Men det kan bli en av tre er jeg uheldig.Enten ta ut stanga,og kanskje risikere et ødelagt liv hvor ryggen faller tilbake,i verste fall,eller bytte til ny stang,om det går,eller sette inn mer,så resten også blir avstiva...Da blir jeg vel en vandrende stang da ?? Men han sender meg videre,om han ikke kan gjøre noe. Var slitasje i rygg og hofte vistnok.Men hvor mye vet jeg ikke før neste røntgen...En evig runddans dette ja. Å han sa dette ikke var hans felt,men alikavell ville han ta ut hele greia!!! Han har jo ikke snøring på det....Men han sa at di på 23 år hadde kommet lengre da,hehe.Så det kan jo gå bra ;o)
Reveenka Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Det har jo skjedd masse de siste årene så kanskje det er muligheter for at det kan gjøres noe nå? Vet at Martine Hansens Hospital(Bærum) er eksperter på ortopedi; har du vært i kontakt med dem? Du kan jo se på hjemmesiden deres, kanskje de har noe info om hva slags operasjoner de gjør. Eller riksen?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Nei,har ikke vært i kontakt med noen.Men leter for å finne stoff om det.Men ser ikke ut til at det finnes noe som har bytta fra gammelt til nytt.Jeg har ikke hørt om det ivertfall.
Reveenka Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg var nettopp inne på siden til Martina Hansen Hospital - de skriver om avstivning av rygg bl.a. Om de ikke reverser den type inngrep, så kan de kanskje gi deg noe informasjon. Du kan jo ta en titt på siden, og evt ringe eller sende dem en mail? Det kan du jo forsåvidt gjøre både til st.Olavs og riksen og Ullevål; du kan samle informasjon selv og trenger ikke vente på at fastlegen din kanskje gjør det. Om de ikke kan si noe spesifikt om din situasjon, kan de kanskje si noe på generelt grunnlag vettu! Lykke til; sett i gang med det samme! c",)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg holder på serru =) Men har du adressa der?? Vil vite mest mulig jeg,før jeg eventuellt gjør en opperasjon til.
Reveenka Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 http://www.ulleval.no/modules/module_123/news_template_avdeling.asp?iCategoryId=772 http://www.martinahansen.no/ortopedi2.aspx Såh, ring/skriv og ikke gi deg før du får svar!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 Så flott at Reveenka kan tipse deg da! Ikke la gamle leger få bestemme.......jeg stemmer for at du sjekker opp som Reveenka anbefaler deg og vips så har de noe nytt og flott som kan hjelpe deg!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk =))) Ja,skal skrive inn jeg.For vil vite om det kan utføres.Stoler ikke på han lengre jeg....heheh Men nå vet jeg ikke alt fiksfakset og lekre ord og uttrykk om det da.Men får prøve å se =) Megakos og takk for hjelpa =)
Reveenka Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Har du fått sendt avgårde mail eller ringt, nå da? (følgeopp c",))
Karomamma Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bare sniker meg inn for å ønske deg lykke til og sende deg en klem, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå