Gulosten™ Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 herlighet skal dere på tur nå igjen? hehehehe Dere blir ikke lei det stedet....? Sånn at kanskje vi må "ta over" ferien..?? Mwoahahahaha
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Reiser 30 august til alcudia vi... :-)
miss_chica Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 jeg må ut av landet hvert år vettu! denne gangen reiser jeg med en jeg møtte her som har en på matheo sin alder =) eller det er oss fire da og hennes lille familie. blir morro =)
miss_chica Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 da er vi tilbake gitt =) kommer hjem 23 =)
Gulosten™ Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Hørtes veldig koselig ut:) Bare misunnelig jeg vøtt:P Kanskje vi hopper på en tur selv en gang til høsten, men vil liksom bruke den siste ferieuka fornuftig... Også får jeg sannsynligvis ikke fri sent i agust og september, kanskje i slutten av september... Hadde vel vært digg og reist til et varmt sted da, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå