Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hva synes vi om sesongens Bachelor, da, jenter?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Han var kjekk og sjarmerende. Syns han er den kjekkeste bachelor de har hatt. Jeg måtte le fælt av hun med svømmehhud mellom tærne.
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Litt greit at de ikke alltid velger en ungkar som er født inn i en rik famile, men at de velger ut en "arbeidskar" som har fortjent pengene sine.. Syns det er sjarmerende, jeg:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Han hadde jo et sjarmerende smil. Første program er alltid like sprøtt. Jeg VET jeg kommer til å bli hekta, så det er vel bare å henge seg på allerede. Bare jeg klarer å la være å sjekke internett og se hvem som vinner....
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Merket godt at jentene hadde hatt et heftig forspill.. var jo så rølpete når de hilste på han at jeg lurte på om vrien var at alle hadde ad/hd.. ble litt mye på enkelte.. for en gjeng:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå