Gå til innhold

Mandag idag. og har begynt på slanking...!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sånn skikkelig diett da, jeg ammer og har spist som en gris i det siste så jeg må trappe ned forsiktig...

Please si din mening og om noe du vil tilføye...

Frokost 2 grovbrød med muggost

Lunsj 1 grovbrød m gulost og litt yoghurt

Middag Suppe, og littebitt spagetti

1 eple, og en kroneis...

Hva syns dere, får rockering snart, så skal begynne med det også...

65 kog og 1,66.... vil hvertfall ned til 55...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du trenger å gå ned?

Din BMI (Body Mass Index) er 23,59 og det innebærer at du er normalvektig.

Hvis du går ned til 55 kg:

Din BMI er 19,96 og det innebærer at du er undervektig.

Synes egentlig at du har spist litt lite, husk at du skal amme også.. :o)

Skrevet

Heisann, du har slankemål som meg ser jeg. har drevet på en stund jeg nå, men er 7 kg unna målet.Jeg spiser oftere og mere enn deg for å holde forbrenningen ved like. Min metode er rett og slett å være så aktiv som det overhode går an å være. Sykling, styrkeøvelser o.l Har kjøpt meg diverse DVD som jeg svetter ivei med. Morro hvis vi f eks kan ha en felles veiedag og avgi rapport på matinntak og aktivitet. For øvrig, lykke til.

Skrevet

Oi, er jeg normalvektig, virker ikke sånn utseende messig.. hehe..

Sikkert pga fødsel og sånn så føler jeg meg så slapp i fisken, så vil jeg bli ganske tynn denne gangen, det er så lenge siden... savner det litt..

Ja imorra er det skjerpings med spise oftere og mer grønnsaker, har vært en hektisk dag med 2 små idag... så ble en litt dårlig start..

Men det er bra for meg, pleide å spise 10 skiver om dagen og idag har det bare blitt 3 så det er jo stort for meg..

Hadde vært gøy med felles veiedag ja, innterasant å følge med på hverandre. Jeg skal veie meg hver mandag...

Skrevet

Men er det ikke fortsatt felles veiedag på mandager her på dib? Trivselsvekttråden, har den visna hen? datt litt av lasset, så er ikke helt oppdatert der ;-) Det er i alle fall ei som var pådriver for det, bra tiltak ;-) (nicket var noe med Adrian)

Skrevet

Begynte på slanking den 15.februar.

spiser små måltider (følger "2" regelen, ikke mer enn 2 brødskiver, 2 poteter etc) og går tur eller har lett styrketrening ca 2 ganger i uken.

Har gått ned 8kilo og 15cm rundt midjen med dette opplegget frem til 15mai, da glapp det pga mye kakespising, men har startet opp igjen nå :)

Min BMI var langt høyere enn din, og hadde bikket til overvektig, nå ligger den på 23-24 og målet er vel å komme under 70kg (vekta jeg trivdes veldig med før graviditeten). Å gå ned til 55kilo og dermed bli undervektig høres utrolig ekstremt ut, og selv om det er en klisje, så er det faktisk ikke tallene på vekta som teller men hvordan en trives i kroppen sin. Ikke la antall kilo være det viktigste, da kan det bli en mani.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...