Gå til innhold

Jeg er en APE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge det kinesiske horoskopet seff;=)

Og dette er mine egenskaper:

De positive egenskapene

Fantasirik, omgjengelig, fargerik, snartenkt og svært intelligent og ikke minst ganske humoristisk.

De negative egenskapene

Egoistisk, slu og selvgod – noen ganger så slu at du lurer deg selv.

Dykk som kjenner meg.... er det slik jeg er eller!!!!

(foretrekker at dere svarer ja på de positive, og absolutt NEI!!!! på de negative.....) ;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes alt det positive stemmer flott på deg og de negative synes jeg er noe tull og fanteri! De kan ikke ha vært edrue de folka som har laget dette!!!

Her er jeg - Geita:

De positive egenskapene

Omsorgsfull, vennlig, snill, fredselskende, diplomatisk, fleksibel, veltalende, fantasirik og med kunstneriske evner.

De negative egenskapene

Humørsyk, pessimistisk, ustrukturert, ubestemt og usikker.

Og er det noe jeg overhodet IKKE er så er det pessimistisk!!! Jeg er født optimist og gir ikke opp den positive holdningen før det smeller midt i trynet!!! Ikke føler jeg meg noe spesielt usikker heller....så det stemmer nok ikke så fryktelig godt.....humørsyk - nei tror ikke det......ubestemt - nei ikke det heller.......ustrukturert kan jeg kanskje være til tider......

Yrker som passer til Geit

Sykepleier, lege, prest, sosialarbeider, politiker, skuespiller, kunstner, alle yrker hvor du kan bruke din kreativitet.

Skrevet

Hehe.. nei de var neppe edru!!!

Dine positive egenskaper synes jeg er veldig passende med det jeg har sett av deg!!! Negative egenskaper har du da vel ikke!!!!!!!

Skrevet

Nettopp;-D

Og ikke gidder jeg spørre sambo om det heller......hahahahaha:-D

Skrevet

Har dessverre ikke møtt deg, men tipper det er bare det positive som stemmer for deg....

Og jeg er grisen (selvfølgelig)

Du er snill og omsorgsfull, men du er av og til litt for intens og masete.

Du er foretaksom, og ikke så lat som alle tror du er.

Som Gris er du født i lykkens tegn, faktisk så er du det mest heldige tegnet i den kinesiske zodiaken. Det eneste du mangler er litt tro på deg selv, og hvis du har det, så kan du ha lykke og hell med deg gjennom hele livet. Du kan bli kjemperik på å være snill og omsorgsfull mot andre mennesker. Arbeid som har mye med mennesker å gjøre, vil du selvfølgelig trives godt i.

hehehe...

Skrevet

Alt det første stemmer vettu Snulder! Det siste er jo bare tøv!

Jeg ble dragen(mange som kjenner meg vil nok si at det er jeg, ja... c",)!)....

"Det er en kjensgjerning at du er sjarmerende, positiv og foretaksom. Imidlertid har du lett for å kjøre ditt eget løp og kan være egenrådig og autoritær. Andre vil nok finne deg litt for tøff og lite samarbeidsvillig. Du setter pris på livets mange små gleder, men du er også svært opptatt av status og glad i makt.

Særlig er du flink til å tjene penger, du vet å ta godt vare på det du har av eiendeler og øker din formue etter hvert. Du kan bli svært rik og velholden med tiden."

Hm - stemmer ikke så verst faktisk - hvis man ser bort fra siste avsnittet: jeg ikke er spesielt opptatt av status og makt, og er heller ikke spesielt flink å tjene gode penger(haha, skulle likt å sett den sykepleiern som gjorde det...) og blir nok neppe rik, med mindre jeg arver.....

Skrevet

Hehe, kanskje vi bare skal ta de dumme tingene med en klype salt da, for tydelig at det ikke stemmer helt:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...