Gå til innhold

Flere som ikke har hyppige dobesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jo ikke hvor langt jeg er på vei, men er nok ca 6-7 tenker jeg. Har mange symptomer.. Kvalmen er her nesten ikke lengre, men alt annet..

Men jeg trodde jo at hyppige do(tisse)besøk var et av "hovud"-symptomene jeg?

Har alltid måttet mye på do, men kan ikke merke noen forskjell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad for at hyppige do besøk (spesielt om natten) ikke har kommet ennå. Det kommer som regel uansett i løpet av svangerskapet siden dette er kroppen sin egen måte å vende seg til nattevåk på. Er mange som ikke starter med dette før ut i midten og slutten av svangerskapet.

Nyyyt tiden før dette kommer. Jeg drar ingen steder uten at jeg veit jeg har mulighet til å komme meg fort på do. Jeg har så å si ikke hatt noen andre symptomer. Har ikke vært kvalm en eneste dag, men dobesøk startet tidlig i svangerskapet og blir ikke mindre dobesøk i løpet av svangerskapet heller..

Skrevet

Har heller ikke vært plaget av dette ennå. Er snart 6 uker. Har lest at livmor presser på blæra og det er grunnen til at mange får denne plagen. Men akkurat nå takker jeg JA til alle symptomer :)

Skrevet

Okii.. da vet jeg det =)

Er bare så vand med at de jeg kjenner som har vært/er gravide sier de går så ofte på do.

Kom på at jeg forresten har begyndt å våkne om natta med "sprængt" blære! Det er egentlig det eneste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...