Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg vet jo ikke hvor langt jeg er på vei, men er nok ca 6-7 tenker jeg. Har mange symptomer.. Kvalmen er her nesten ikke lengre, men alt annet.. Men jeg trodde jo at hyppige do(tisse)besøk var et av "hovud"-symptomene jeg? Har alltid måttet mye på do, men kan ikke merke noen forskjell....
MammaMia=) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Vær glad for at hyppige do besøk (spesielt om natten) ikke har kommet ennå. Det kommer som regel uansett i løpet av svangerskapet siden dette er kroppen sin egen måte å vende seg til nattevåk på. Er mange som ikke starter med dette før ut i midten og slutten av svangerskapet. Nyyyt tiden før dette kommer. Jeg drar ingen steder uten at jeg veit jeg har mulighet til å komme meg fort på do. Jeg har så å si ikke hatt noen andre symptomer. Har ikke vært kvalm en eneste dag, men dobesøk startet tidlig i svangerskapet og blir ikke mindre dobesøk i løpet av svangerskapet heller..
Giinaღ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Har heller ikke vært plaget av dette ennå. Er snart 6 uker. Har lest at livmor presser på blæra og det er grunnen til at mange får denne plagen. Men akkurat nå takker jeg JA til alle symptomer
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Okii.. da vet jeg det =) Er bare så vand med at de jeg kjenner som har vært/er gravide sier de går så ofte på do. Kom på at jeg forresten har begyndt å våkne om natta med "sprængt" blære! Det er egentlig det eneste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå