lillegutt mars o7 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Vi reiser til Agia Marina om litt over 2 uker =) GLEEEEDEER OSS =)=)=) Skal være 1 uke,. Første gang med barn til øya,men 8. gang totalt i området rundt Chania! Hvor skal dere? Når reiser dere?
FrøkenKnallkul Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Vi skal, reiser 19.juni Agia Marina. Hvilket hotell skal dere på?
lillegutt mars o7 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Vi reiser natt til 21.juni =) Skal bo på Atrion! Hvor ska dere bo?
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Ja:) Skal til Platanias i 2 uker. Reiser 2. august. Gleeeeder meg!!
lillegutt mars o7 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2008 Aaahh!Gode gamle partplassen til Lillegutt sin mamma ;-) He,he ;-) Hele området passer så bra for alle typer folk liksom! Gamle,unge,barnefamilier! Minus er at det ikke er bra tilrettelagt for funksjonshemmede. Ellers er alt BRAAA =)=)=)
lillegutt mars o7 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Mente PARTYPLASSEN,ikke partplassen..
FrøkenKnallkul Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Vi var på kjærlighetsferie der for to år siden (Platanias). Ser for meg en litt mindre avslappende ferie denne gangen
lillegutt mars o7 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har vært på mest festeturer der,men jeg og mannen har også vært på kjærlighetsferie der.Blir nok veldig annerledes i år.. ;-)
atsjo Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Kom hjem fra kreta-agia marina på lørdag. Aldri vært på kreta før, men reiser gjerne igjen. Vi bodde på Atrion i en stor leilighet:) Reiste sammen med samboer å gutten vår på 8mnd. Var ikke helt fornøyd med rengjøringen da, men standaren er jo mindre der nede så. God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå