Little Dreamer Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hvor gamle var barna/barnet deres når du lot dem sove slik de snur seg.???? Jenta mi er snart 8 mnd og har de siste dagene snudd seg for å sove på magen...Jeg snur tilbake.. Hun har hatt laken skrekk i mange mnd nå,våknet flere ganger i løpet av natten. Nå har jeg latt henne ligge på magen siden hun snudde seg når hun sovnet...hun har sovet 3 timer i strekk...åååå hun har så godt av det... Men så er det det...tør jeg la henne sove på magen når jeg sovner selv..
*ale* Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Når mine unger begynte å snu seg selv så lot jeg de ligge på magen.. Da er de sterke nok til å snu hodet også, bare ikke ha myk madrass,.. Blir jo et himla renn om nettene ellers...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Når de snur seg selv kan du la de sove på magen. Har tatt bort puta jeg da, så det ikke blir så mykt.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Fra hun snudde seg over selv, har hun sovet på magen. Helsesøster her sa at det var greit. De to-tre første ukene snudde vi henne, men fant ut at det bare var dumt, for ti minutter etter lå hun på magen igjen.
*Smiley* Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Fra han var 6mnd lot vi han sove litt på magen.Han er 9 mnd nå. Hender vi snur han i ny og ne.Men stort sett så sover han på magen. Jeg går inn å sjekker (vet ikke helt hvorfor)et par ganger iløpet av kvelden. Nå er soverommet ved siden av stua vi sitter , så det er lettvint å ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå