kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei hei..noen som har begynt å få noen syptomer enda??? jeg har ikke så mye men kjenner en liten start på murring i magen, pluss littkveldskvalm og mye luft i magen..men selvfølgelig har endel av dette før mens å, men må være positiv:)
kosestund Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har kjent litt mensmurringer vs, håper det er festesmerter. 6 dager siden el. Ellers ingenting.. Flere med festesmerter?
Giron Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 5 dager siden el. Vel, jeg har murringer.De samme som jeg hadde rundt el, kanskje det kan være feste"smerter". Økt utflod også. Håper håper håper...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 hei..har ikm rund den 13-14.. jeg har luft i magen,"infulensa" smerter i hele kroppen,brekker meg av enkelte lukter(hakka hvitløk i går og trodde jeg sku spy,kjenner lukta på fingrene mine enda..går aldri bort!! :/). er generellt kvalm,men har nettopp hatt omgangsyke så vet ikke om det er ettervirkningene av det eller symptom.. satser på det siste... 3 pp på meg dette her..
Underveis --> Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Har IKM den 12. juni, og har ingen symptomer. Ikke noen som jeg kan peke ut som helt annerledes enn de jeg har i en "ikke-gravid" syklus i alle fall ;-) Venter spent på at den første uken etter el har gått. Det er jo da de fleste kan begynne å kjenne noe. Kanskje. hadde jo vært greit å ikke få et eneste symptom også da. Bare utsatt mens. Behagelig svangerskap, liksom ;-)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Hei! Jeg merker ingen verdens ting jeg:-) Og det er like greit! Hehe...
Mina06+Mats09 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har IKM 12 juni, merker ingenting bortsett fra at jeg drikker enormt mye om dagen, og jeg pleier ikke å drikke så mye, drikker litervis med vann...
Mamma og lillegutt Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har ikm 11. juni. Har hatt små vondt i magen siden el, det kommer og går. Har også hatt noe mer stikkende smerter i dag. Er kjempe opplåst, har mye luft... Har ekstra mye utflod (sorry detaljene )Har også hatt veldig vondt i hodet- selv om jeg drikker MASSE vann om dagen. Dette er første pp for oss, så er veldig spent. Må innrømme at man blir litt koko av dette - alle tegn noteres bak i hodet som mulige symptomer på graviditet... Er super spent! Klarer nesten ikke vente 11. juni. Lykke til alle sammen!
Snoopy :o) Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har ikke IKM før 14. juni. Men i dag kjenner jeg en murring foran i bekkenet. Kan det være et tegn? Tror ikke jeg pleier å ha det. Nå kjenner jeg selvfølgelig godt etter alle tegn i kroppen min. Selv vondt i bekkenet er noe jeg roper "Jippi" for inni meg. Håpløst ...he, he............ Spennende å følge med på deres symtomer. Lykke til alle sammen og kos dere i sommervarmen.
Putzie Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har IKM 9 . juni. Ingen symptomer i det hele tatt. Forrige PP hadde jeg masse innbilte sympt Håper det skal skje nå, for da hadde mnd vært helt MAX med nytt hus, ferie OG spire Men tør ikke håpe for mye. Som jeg har nevnt tidligere, Alle gode ting er 3?
Icerus Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Ikm den 9 her og.. Men ingen symptomer å melde om. Sist mnd var jeg sikker. Men det var ikke utslag og TR kom som vanlig på dato...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 hei, jeg har ikm på onsdag 11 jeg. har ingen symptomer utenom litt murringer, men i dag testet jeg og da kom det opp en svaak skyggestrek! så jeg får bare vente til søndag hvertfall før jeg tester igjen!
*Snøjenta* Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 IKM 9.juni! lister opp mine symptomer (?): - kviser - løs/hard mage - kvalme? - svimmel (kan jo skyldes varmen..) - pH-forandring/litt kløe - økt utflod (har ALDRI pleid å ha det før) innbilninger? kanskje... hehe! Klarer uansett ikke å tenke på andre ting! en ting er sikker, jeg har ikke vært særlig moro å bo sammen med de siste dagene... har kjefta på sambo 2 av 3 dager denne uka! hehe... huff, får dårlig samvittighet! TR - VIK FRA MEG!
Giron Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Hahaha, glad for at min samboer er borte denne uka dag, men jeg har IKM 12. juni så kan hende han rekker mine smånervøse utbrudd. For jeg er redd alt bare er innbilning... Såååå spent !
Underveis --> Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes jeg kjenner livmora så godt. Begynte særlig i går og kjente det ganske tydelig i går kveld. Er vel det de fleste beskriver som mensmurringer. Er hverken vondt eller ubehagelig. Bare uvant ;-) Uff... Here we go again! Galskapen lenge leve!
*Snøjenta* Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 giron: ja, min sambo skulle nok ønske han var borte denne uka :-p åh, håper håper håper for oss alle at det ikke er innbilninger!! bra jeg skal ut å reise i helga, så får jeg noe annet å tenke på... hehe
82nina Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 har IKM 9 juni. haar en merkelig følelse i magen hee døgnet. mensmurring uten vondt i korsryggen. like oppblåst som en ballong. trøtt som bare det, hodepine nesten hele dagen, kviser og itilleg har jeg blitt litt småforkjøla. he he dette er første pp etter slutta med ppiller så jeg tenker hele tiden at det er så utrolig lite sannsynelig.. men klarer nesten ikke vente for å teste meg!! dette skal jammen i meg bli en spennende tid ja
*Snøjenta* Skrevet 5. juni 2008 #18 Skrevet 5. juni 2008 i dag er jeg litt der at jeg begynner å miste håpet om at det har klaffa denne pp... galskapen lenge leve, sa du? Der har du meg iallefall!! begynne å bli heilt tullete!
Snoopy :o) Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Hei ) Jeg har ikm 14. juni. Magen er så oppblåst at jeg ser gravid ut og det verker foran i bekkenet når jeg går. Føler meg gloheit i kinnene selv om jeg skygger solen i dag. Så varm i kroppen og ansiktet at jeg måtte ta en lang kald dusj. Kan noe av dette være symptomer? Det er jo så altfor tidelig men tiden går så sakte når man håper.......... Håper vi alle får positive tester neste uke. Sommerhilsen fra
Putzie Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 hvor tidlig kan man egentlig begynne å teste? Tviler på at det sitter denne mnd.. i feel noooothing.. Men kan UMULIG ha bommet på no EL for vi koser oss så og si hverdag Sexlysten har vært på TOPP bortsett fra den siste uka . Men gjør det man må for det Er greit når vi kommer i gang, men lysta til å sette igang har ikke vært der, og det er ulikt meg... men meeeen
Snoopy :o) Skrevet 6. juni 2008 #21 Skrevet 6. juni 2008 Noen som vet............ Kan man få bekkenløsningssmerter en uke før IKM?
Underveis --> Skrevet 6. juni 2008 #22 Skrevet 6. juni 2008 Har svart deg på den andre tråden din jeg, Frida ;-) Må bare ventilere litt utålmodighet her! Har absolutt ingen symptomer, annet enn at jeg kjenner den derre hersens livmora hele tiden. Leste tilbake i bloggen min, og der så jeg at jeg ikke hadde noen følelse av symptomer før i siste uken før IKM, som er uken jeg går inn i nå. Nå var jeg riktignok ikke gravid da, viste det seg, men jeg lurer på om det kunne vært en kjemisk graviditet. Kanksje bare ønsketenkning og at jeg klarte å psyke meg fullstendig ut, men jeg angrer alikevel på at jeg ikke tok en test. Det blir bare ulidelig spennede! Jeg vil vite NÅ! NÅ, sier jeg! *mumlemumle* :-( Jeg klarer til og med å innbille meg at areolaen har blitt mørkere! Lenge leve galskapen! ARGH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå