Gå til innhold

Fare for at jeg er gravid igjen :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 11 dager over tiden med mensen... Jeg har nettopp fått mensen igjen, så det kan jo være at den ikke er regelmessig enda. Men syns 11 dager var litt lenge..

 

Dere andre som har fått mensen igjen, gikk den som normalt med en gang..?

 

Eller er jeg gravid igjen ..!? Føler ikke at det passer med en til akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke unormalt at mensen ikke er helt i gjenge første tida.. Jeg for min del fikk mensen igjen for over to mnd siden, og den VARER ENDA !!

(bestilte time hos gynekolog i dag, for det kan vel umulig være normalt?? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var lenge.. høres ikke helt normalt ut nei.. forrige mnd når mensen kom igjen varte den bare i 6 dager.. før jeg ble gravid varte den i 9 dager.. så har vel vært heldig.. Tror jeg må kjøpe en test, så slipper jeg å tenke mer på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare å få kjøpt en test så slipper du å lure på det... Kansje du blir førstemann her inne som er gravid igjen ?? Hehe... Huff.. Ikke til å spøke med det kansje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en test, den var negativ.. Må inrømme at jeg ble litt skuffet... Hadde nesten ett håp om at det kom en til.. Men hadde nok fått hetta om jeg var gravid..

 

Må få jobbet opp ny permisjon før det kommer en til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen... Ja det kan være litt sånn blanda følelser.. Ønsker, ønsker ikke... Men du trenger ikke jobbe noe for å opparbeide deg nytt grunnlag, fødelsperm blir jo regnet som inntekt. Ei jeg jobber sammen med, ble gravid 3 mnd etter hun hadde født, og gikk bare rett ut i ny perm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det jo det det.. Men blir ikke stor inntekten da.. Blir jo 80 prosent av det jeg har nå. ( Vil ha 1 år permisjon..) Er vel ikke helt klar for en til.. Vil bruker litt mer tid på jenta før det kommer flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror både mor og barn kansje har litt godt av og vente litt før neste kommer også, skal jo være kos, ikke bare slit heller. Hun jeg fortalte om foran her, har nå en på 4,5 år en på 14 mnd, og en på 2 mnd. Og ikke mye kos der i gården, dama er jo dønn utslitt stakkars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det slit.. kjenner selv en som ble gravid når den nr 1, var 5 mnd.. Hun har det gangske tøft til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) kan være den kommer no sanrt.. sitter her å håper selv ehhe.. jeg fikk ei jente i oktober07 og mensen fikk jeg i desember.. men nå er det snart 2 uker siden jeg skulle hatt det.. å den har vært regelmessig siden desember..

 

så lurer på om det er noe på gang her.. men har jo vært forskiktige å brukt beskytelse,, så skjønner ikke det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...