Mamma til to tette Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Har lovet meg selv å ikke irritere meg men naboungene holder på gjerne over kl 23....nesten rett utenfor våre soveromsvinduer, både små og store. Og at tre unger aldri blir leie av å hoppe....og at de kan lage så mye støy...virker som alle nabolagets unger kommer dit også, sikkert fordi deres egne foreldre vil slippe støyet selv ,-) Mine unger skal ALDRI få en slik...og skjønner ikke at noen vil fylle opp hele hagen sin (vi har bare en flekk hver) med noe sånt.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Til ca 19.30 da er det inn og legge tid... Har en slik familie ved siden av meg jeg å...Hører gjerne jentungen på 8 år når vi har lagt oss :0( Vi kjøpte egen trampoline fordi vi ikke lot ungene hoppe hos naboen,det ble lei seg av å alltid måtte se på.der hopper gjerne 4 unger samtidig...
Mamma til to tette Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Ja, pjokken er bare 1 år så mas om å være med har ikke startet ,-) Men skjønner ikke at barna skal legge seg tidligere og ei heller at foreldrene som har stue rett innenfor ikke blir lei skrålet. Men nå har de gitt seg for kvelden og jeg tar natten
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Har en på 7 år.Ingen hopping etter kl 19 på hverdager.Vi bor i rekkehus og det er to trampoliner i hagen her.Alle barna i rekka har soverom ut mot hage. Syv barn bor i huset og tre er mellom 1 og 2 år og legger seg kl 19.Så dette er vi naboer enige om.I helgene har det hendt at kl har blitt nærmere 20,men ikke ofte. Min 7 åring er dessuten i seng til kl 20 han:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Hos oss er det ikke senere enn leggetid i alle fall, og det er halv åtte. Har vel til nå ikke skjedd at hun har hoppet etter barnetv likevel. Naboene våre derimot (som har barn på 12 og 16) kan holde på uten å skjems til vi voksne legger oss. Men heldigvis ikke så ofte ) Skjønner likevel ikke hva en 8-åring gjør oppe (og langt mindre ute) ved voksen-leggetid...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå