Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Jeg begynte på 84 kilo, er 1.70 høy og vil ned til 73 cirka. Nå er det kommet til 82 kilo og håper på 81 til helga=) Begynte for 8 dager siden!! Er allerede såå stolt og er sikker på at jeg vil greie meg videre også!! Men er det noen som har noen ord å komme med? inspirasjon, motivasjon, tips osv. når man er på bunn og alt man vil ha er søtsaker!! så kan jeg gå inn her og lese i de stundene=D=D faktisk gøy nå når jeg har kommet igang skikkelig=) i løpet av en dag spiser jeg cirka dette: -banan/yogourth kl 8 -2 til 3 rugsprø knekkebrød m makrell i tomat el egg og agurk eller annet pålegg (mye protein i egg har jeg hørt!) kl 11 -en frukt i 2 tiden -kyllingsalat/fisk med grønnsaker/kyllingpai med salat/kalkunpølse til middag rundt halv 5 -en frukt/knekkebrød med cottage cheese og lavcalorisyltetøy til kvelds i 7-8-9 tiden Blir cirka 1400 calorier daglig tror jeg!! også har jeg sukkerfrie pastiller og nøtter med tørket frukt i bilen=) drikker endel vann, men også cirka 7 dl pepsi max om dagen, må bare ha det=) og går mye på jobben, men prøver å gå turer hjemme også selv om jeg ikke er så flink på det ennå. Mister fort motivasjon når jeg både trener og er på slankern, tar det litt rolig for å klare dette=) Noen andre her som er på slankern og vil skravle litt? =)
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg hater utrykket "slanker'n", og jeg er drittlei av å snakke om det! Men ja, jeg holder på med vektreduksjon. Målet er snart nådd, men nøkkelen til suksess ligger jo i evnen til å holde seg der. Lykke til med motivasjonen! Vær kreativ med målsettinger og belønninger underveis, tenk på målet du skal nå til slutt, og vær forberedt på å tryne fullstendig underveis, -ha redning for fallgruver planlagt på forhånd. Og fortell deg selv hvor innigranskauen flink du er hver morgen når du står opp! Det er mine beste råd.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde det sånn i begynnelsen, men interessen for det jeg drev med økte i takt med vektreduksjonen! Mange som ikke er fornøyde med seg selv, dessverre. Har du suksess med opplegget ditt får du nok mange å skravle med etterhvert )
petite fleur Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Heisan, på slankern jeg også ;-) (Slankern, vektreduksjon, who cares) Skal komme inn i bunaden min 15 juni, da skal jeg i konfirmasjon. Har slitt med å komme i gang og å finne motivasjonen, men så var jeg innom husfliden forrige mandag for å høre hva de skulle ha for å sy ut bunadsvesten: 2000 kroner!!!!!! "Da slanker jeg meg heller", sa jeg, og gikk sporenstreks på butikken og kjøpte frukt, grønt og fullkornsgreier. Har trent 5 av 7 dager de siste 3 ukene, men la altså om kostholdet først for en uke siden. Og resultatet ble at jeg har tatt av meg 1,5 kg på 7 dager, stolt jeg ;-) Jeg kjører Fedon light: Har kuttet kraftig ned på karbohydratene (brød, pasta, ris, potet) og spiser null snop. Har også laget den sykehusdiettsuppa, men gidder ikke følge den dietten, det er kun for å ha noe kalorifattig stående som jeg varmer i en fei i mikroen når jeg er sulten. Den er faktisk veldig god ;-) Spennende å se om jeg kommer inn i bunaden om 13 dager da.....får vesten igjenkneppet altså, men hadde vært fint å kunne puste i den også;-) Lykke til til oss begge!
Helene <3 Sarah Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Starta på 80kilo den 15feb (171cm)og har spist stort sett det samme som før, men kuttet fullstendig ut brus og søtsaker (er ikke noe glad i det fra før). pålegg som nugatti og sylte er også sjelden vare. små mengder om gangen har vært cluet for meg, og masse frukt. Trener lett med vekter eller går en lett skogstur 1-2 ganger i uken. Målet er å komme under 70kilo så får vi se, og oppstramming av magen såklart. As of now er jeg 74 kilo, men gikk opp igjen etter 2konfirmasjoner, 17mai og en bursdag... mye kake på kort tid..
Helene <3 Sarah Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Ja er kjempefornøyd selv om det har stagnert litt, og fått masse komplimenter om at det vises godt. Er ikke så mange kiloene som skal til før det vises og motivasjonen blir bedre. 1,7 på en uke er jo vanvittig bra, misunner deg for å finne tiden til å trene så mye. Selv er jeg en liten sofagris Fått et lurt "tips" fra mange om at å gå ned ca 0,5 - 1 kilo i uka er det beste grunnlaget for å klare å holde seg der. Skulle vel helst gått ned mer selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå