Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Er du her inne og kikker innimellom?

Liza-76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Liza!

Koselig at du spør etter meg..... joda jeg er inne og kikker innimellom. Har vært litt travle dager i det siste og har derfor vært lite på nettet.

Det går bare bra med meg.....men er fortsatt ikke blitt gravid:( Synes jeg har symptomer for hver syklus jeg...men det klaffer ikke. Skal til legen den uka her og håper på noen gode råd da! Er jo frustrert og lei meg innimellom for at det tar så lang tid!! Hvordan går det med deg da?? Har det blitt full klaff??

Skrevet

Mørejenta fra hvor da?? :) jeg bor rett utenfor Ålesund..

Skrevet

Kommer opprinnelig fra nordmøre.....men bor på østlandet nå.

Skrevet

Hei mørejenta!

Jeg bare nyter våren, jeg! Har ikke vært så mye her inne det siste, har hatt en innholdsrik vår! Mandag reiser vi til syden!!! Gleder meg masse! Men, nå er jeg utrolig klar for å bli gravid!!! Begynner å bli litt bekymret nå, tror jeg er litt mer klar for å gå til legen og starte en eventuell utredning. Men gruer meg til det... Vet liksom ikke hva jeg går til helt, synes det er skummelt å ta en masse hormoner og har IKKE lyst på ivf... Setter min lit til litt sommer og sol i syden jeg, tror du ikke det er bra for fruktbarheten...? Ser vi har ikm ganske samtidlig, satser på at når jeg er tilbake etter ferien, så kan vi begge forlate slitere og treffes inne på en eller annen "lykkelig-for jeg-har-et-babygull-i-magen"-debatt-side!!!

Skrevet

Har vært ei uke i syden vi og......tenkte at det kanskje ble en liten kul på magen ut av det....men nei da!!!! Nå håper jeg bare at det fine været her hjemme kan gi resultater :)

Du får kose deg i syden....slappe av og nyte livet!!

Jeg er innmari spent på hva legen min sier i slutten av uka. Kanskje jeg får noen hormoner jeg kan ta. Er litt skeptisk til dette jeg også...men kanskje det er det som skal til for at vi lykkes igjen. Er det ei jente du har fra før??

Jeg har en gutt på tre år.

Blir spennende å se hva som skjer med oss begge to fremover!!

Skrevet

Du leste kanskje det andre innlegget jeg nettopp skrev. Blir nok ikke noen syden-baby på oss heller... Trodde ikke jeg skulle bli såååå lei! Jeg skulle jo være positiv og nyte livet! Blir spennende å høre hva legen din sier!!! Du får oppdatere meg før jeg reiser!!

Har en nydelig gutt på snart seks år, han skal begynne på skolen til høsten!!

Skrevet

Jeg las ikke det innlegget ditt før jeg skrev det ovenfor..... men nå har jeg lest det! Føler så med deg og skjønner hvordan du har det nå. Man blir rett og slett innmari lei seg og frustrert når man finner ut at det kanskje ikke gikk denne gangen heller!!! Jeg har ikke funnet ut når jeg har EL . Har prøvd noen runder med El test, men finner ingen El:( Selv om du nå føler at toget har gått denne mnd så skal du ikke ta sorgene på forskudd....du får bare fortsette å prøve. Kanskje liten trøst, men tror likevel det er viktig å holde håpet oppe.

Jeg føler at humøret svinger veldig og det er vel det samme som skjer med deg. Jeg hadde en innmari positiv følelse forrige periode, men det klaffa ikke gitt!!!

Fint at man kan bruke disse sidene til å få ut frustrasjon og tanker iallfall!!!

Tenker på deg og håper vi kan glede oss over en graviditet i nærmeste fremtid!

Kos deg med gutta dine i syden! Skal holde deg oppdatert fremover. Skriver mer etter at jeg har vært hos legen på fredag!

Skrevet

Hei, hei mørejenta!

Hvordan gikk det i går? Er veldig spent!

Jeg løper til jobb nå! To dagvakter, så er det feeeeerieeee!!!!!

Skrevet

Hei du!

Var til legen igår. Det ble ikke foretatt så veldig mye egentlig. Hun ville at jeg skulle prøve å slappe mer av og nyte sommeren. Har igjen en syklus nå....og da har vi prøvd ett år. Hun ville at det skulle gå ett år før det blir gjort noe. Har time igjen i begynnelsen av august og hvis jeg ikke har blitt gravid innen da så henviser hun meg til gyn.undersøkelse. Da får jeg bare prøve på da..... Skal prøve å ikke tenke noe på det i sommer så får vi se hva som skjer!!! Mulig det er lettere sagt enn gjort......

Du får ha en riktig GOD FERIE!!! Kos dere!

Håper det lykkes for oss begge iløpet av sommeren!!!!

Stor klem!!!

Skrevet

Hei, hei!

Slappe av og nyte sommeren, ja... Sikkert et godt råd! Tror jeg også bare får fortsette med det. Lykke til, da, mørejente! Håpe, håpe for oss begge to!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...