Sanna77 Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Fikk målt 27000 på onsdag og 39000 på fredag. Er 8+0. Men frykter MA likevel ettersom det ikke var noe annet enn plommesekk å se forrige uke. Ville hcg-nivået ha sunket ved en MA?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 er veldig usikker på dette så kan ikke gi noe klart svar. Hva sa legen din? Ga han noen forklaring? Vet at hcg skal doble seg hver 2-3 dag fram til ett vist tidspunkt. Men dette er skikkelig forskjellig fra person til person. Det virker jo som om du har en fin hcg stigning du! Ved SA synker hcg nivå, det kan man måle hjemme med tester. Ved Ma er det vel anerledes, men vet ikke Kan ikke gjøre deg mye klokere, men jeg ville snakket med legen jeg! De kan forklare alt dette hcg tullet for oss!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 http://www.justmommies.com/pregnancy/hcgcalculator.shtml Bruk denne, så setter du inn tallene dine, hcg skal doble seg hver 2 dag eller 48 timer. Nivå synker hvis det er en sa/ma
flypapir Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg måler hcg ukentlig og lurer også litt på denne doblingen av verdier... Mener å ha lest at det fordobler deg hver annen dag de første ukene, før det deretter tar noe lenger tid... Noen med peiling på dette??
anna mathea Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Kan du være kortere på vei enn du tror? Jeg hadde nemlig 27000 5+6 og 43000 6+1! Så stigningen er ganske lik, men jeg var jo da to uker kortere på vei enn det du er nå! Kan løsningen være så enkel? Da er det jo ikke så rart om du ikke så noe på UL for en uke siden heller?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå